3 צפייה בגלריה
ספנסר דינווידי
ספנסר דינווידי
ספנסר דינווידי
(רויטרס)
אחרי שישה הפסדים רצופים, הרצף הארוך ביותר שלה מאז הבועה ב-2020, וושינגטון וויזארדס שבה הלילה (בין רביעי לחמישי) למסלול הניצחונות כאשר גברה 103:106 דרמטי על פילדלפיה. דני אבדיה תרם 8 נקודות (3 מ-8 מהשדה) ו-9 ריבאונדים ב-26 דקות, קייל קוזמה הצטיין עם 24 נקודות וחסימה גדולה על ג’ואל אמביד בשלב קריטי, וספנסר דינווידי, למרות אחוזים נמוכים מהשדה, סיים עם טריפל דאבל של 14 נקודות, 12 ריבאונדים ו-10 אסיסטים. רצף הניצחונות של פילי שעמד על חמישה נעצר.
“הדרך הטובה ביותר להתגבר על משבר היא פשוט לצאת ממנו. פשוט עשינו את המהלכים הנכונים כל המשחק”, סיכם קייל קוזמה והתלוצץ על דינווידי: “הוא קלע 4 מ-16, יש לו קוואדרופל בזכות ההחטאות”. דינווידי הפך לשחקן וושינגטון הראשון שרושם טריפל דאבל העונה. הניצחון החזיר את וושינגטון למאבקי הפליי-אין וכעת היא תשוב לסדרת משחקי בית קשה במיוחד כאשר תארח את פיניקס, מיאמי וברוקלין.
הרגע המרגש של הלילה הגיע מכיוון הספסל של פילדלפיה, כאשר דייב ג’ורגר, עוזר המאמן, שב אחרי היעדרות של חודשים ארוכים, בהם עבר טיפולים נגד מחלת הסרטן. ג’ורגר סיים את הטיפולים בדצמבר וימשיך את תקופת ההתאוששות בעודו עם הקבוצה. “אי אפשר לתאר במילים כמה אני אסיר תודה שחזרתי לקבוצה הזו”, אמר ג’ורגר. “תודה לכולכם מעומק ליבי. מקווה לעזור לקבוצה להגיע למטרה הסופית שהיא לזכות באליפות ה-NBA”.
3 צפייה בגלריה
דייב ג'ורגס
דייב ג'ורגס
דייב ג'ורגס
(רויטרס)
“הוא עבר הרבה יותר ממה שאתם יודעים”, סיפר דוק ריברס, מאמן הסיקסרס. “עצם העובדה שהוא מאמן השנה היא בגדר נס. עד לפני ארבעה שבועות הייתי אומר שאין סיכוי שהוא ישוב לאמן השנה. העובדה שהוא חזר היא בשורה מרגשת וטובה מאוד”.
במעבר למערב: ההתרסקות של ברוקלין נמשכת. בהיעדרו של קווין דוראנט, הנטס רשמו הפסד שישי ברציפות הפעם 112:101 לסקרמנטו קינגס, שקטעה רצף של שבעה הפסדים. למרות החיסרון של הכוכב, אין הצדקה למשבר הגדול בטח כשקיירי אירווינג וג’יימס הארדן משחקים. קיירי (14) והארדן (4) קלעו 18 נקודות משותפות במשחק שהיה חובת ניצחון מבחינת סטיב נאש.
3 צפייה בגלריה
קיירי אירווינג וג'יימס הארדן
קיירי אירווינג וג'יימס הארדן
קיירי אירווינג וג'יימס הארדן
(רויטרס)
ג'יימס הארדן, שכאמור קלע רק 4 נקודות, רשם 37 דקות בלי זריקת עונשין אחת. הכי הרבה דקות אי פעם עם 0 זריקות עונשין עבורו. אחרי המשחק הגארד תלה את המשבר במכת הפציעות ואמר: "כבר עשינו מספיק שיחות בין השחקנים. הרבה שחקנים חסרים לנו, אני מקווה שאחרי הפגרה נוכל לקבל את כל הסגל שלנו ולהתחיל ללכת בכיוון הנכון".