1 צפייה בגלריה
גודאל כסגן נשיא בארסה, ורפאל נדאל
גודאל כסגן נשיא בארסה, ורפאל נדאל
גודאל כסגן נשיא בארסה, ורפאל נדאל
(רויטרס)
רפאל נדאל זכה בתחילת השבוע באליפות אוסטרליה ובימים אלה הוא מעורר סערה בברצלונה, אם כי לא באשמתו. הכל החל אחרי שהשוק ממיורקה זכה בגראנד סלאם ה-21 בקריירה שלו וזכה לתגובה, איך לומר בעדינות, לא ממש מפרגנת מאלפונס גודאל, בעל תפקיד בבארסה.
הוא שימש כסגן נשיא בקרן של בארסה, אבל התפטר אחרי שרשרת אירועים שהחלה בעקבות ציוץ, בו השתמש במשחק מילים וכינה את הטניסאי 'Navidad' שמשמעותו חג המולד בספרדית. נדאל זה בעצם חג המולד בקטלונית וזו הייתה בעצם עקיצה של גודאל.
"רפאל 'נבידאד' הדאיג אותי מההתחלה", כתב גודאל בציוץ, "מבחינתי הוא כמו 'לה רוחה' (נבחרת ספרד), ריאל מדריד, (פרננדו) אלונסו וכל דבר שהוא אויב המדינה". כל זה נכתב בבוקר למחרת הזכייה של נדאל, אבל לאחרונה קרו דברים שהובילו את גודאל להתפטר מתפקידו.
גודאל ששימש כסגנו של הנשיא ז'ואן לאפורטה בזמן הקדנציה הקודמת שלו בתפקיד בין 2003 ל-2010, הסביר את החלטתו: "הציוץ שלי על אדם מפורסם עלול לפגוע בקרן של בארסה בעקבות לחץ מחברות וגורמים בתקשורת. אני לא רוצה שזה יעלה לבארסה אפילו אירו ולא רוצה לוותר על חופש הביטוי. כתוצאה מכך אני מתפטר, תודה לכם". לאחר מכן גודאל צייץ אתמול לקראת חצות: "ממספר סיבות, אני אשן טוב. לילה טוב לכולם, תחי בארסה וקטלוניה החופשית".