4 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ירושלים מאוכזבים
שחקני הפועל ירושלים מאוכזבים
שחקני הפועל ירושלים מאוכזבים
(רדאד ג'בארה)
מרוצה מחלון העברות עם הצטרפותם של אופק ביטון, אדוארדו גררו ואנובקארה, הפועל ירושלים תגיע היום (שבת, 18:00) לאצטדיון שלמה ביטוח למשחק תחתית לוהט מול מכבי פתח תקווה.
זיו אריה אמר: ״הצטרפו שחקנים איכותיים שאמורים להוסיף לנו, צריך לתת להם את הזמן, מקווים שיכנסו מהר לעניינים והם יעזרו לנו״. על קרב התחתית אמר: ״אין משחק שהוא לא חשוב, גם הפועל באר שבע מהצמרת וגם מכבי פתח תקווה בתחתית. אנחנו מאוכזבים מהתוצאה במשחק האחרון, אנחנו רוצים לתקן ולהתחיל לנצח, הגיע הזמן״.
דניאל סולומון הוסיף: ״אני מאוד נהנה בהפועל ירושלים, עשינו הכנות כמו לפני על משחק, אנחנו באים למשחק מחר מפוקסים ועם אנרגיות טובות. זה קרב לא פשוט על שש נקודות, צריכים את הקהל כולו איתנו״. מי שיעדרו מהמשחק הם אשאטה אווקה (צהובים), גוני נאור וגיא חדידה הפצועים שממשיכים בשיקום וצפויים לחזור בעוד כשבועיים.
הרכב מכבי פ”ת: אריק ינקו, תומר לוי, דניאל פלשר, מרכוס דיניז, אדי מחרמיץ’, מוחמד הינדי, עמית מאיר, עידו שחר, לאמק בנדה, ג׳יימס אדניי ויון ניקולסקו.
הרכב הפועל ירושלים: אדביו אדליי, יאהו אילוז’, אונדז׳יי באצ׳ו, נועם מלמוד, מאור ג׳רסי, רוסלן ברסקי, דניאל סולומון, אופק ביטון, גיא בדש, אדוארדו גררו ו-וויליאם אגאדה.
4 צפייה בגלריה
זיו אריה
זיו אריה
זיו אריה
(רדאד ג'בארה)
מנגד, כשהיא מעודדת מהניצחון על הפועל ב"ש באמצע השבוע בגביע, במכבי פ"ת מודעים לעובדה שמשחק הבית באצטדיון "שלמה ביטוח" מול הפועל ירושלים מהווה את אחת ההזדמנויות האחרונות של הקבוצה להתחיל ולטפס בתחתית כדי להישאר בליגה.
המלאבסים ניסו לצרף שחקן נוסף ביום האחרון של חלון ההעברות, אך לא הצליחו לעשות זאת, כאשר למשחק מחר המאמן ניר קלינגר יזכה לסגל כמעט מלא, מלבד ניקו אולסק, שעדיין מתאושש מפציעתו וצפוי לחזור תוך מספר שבועות, ואור אינברום שנפצע במהלך האימון המסכם. קלינגר יקבל בחזרה את אור בלוריאן שריצה בגביע עונש הרחקה.
4 צפייה בגלריה
ניר קלינגר
ניר קלינגר
ניר קלינגר
(ראובן שוורץ)
"כפי שאמרתי אחרי משחק הגביע, התוצאה חשובה לביטחון ומחמיאה לנו, אבל הצורה והדרך שבה שיחקנו זו הדרך שבה אנחנו צריכים להמשיך ולשחק בליגה", אמר קלינגר לקראת המשחק. "משמעויות המשחק מחר ידועות לכולנו ואני מצפה מהשחקנים, והם יודעים את זה לאותה צורת משחק לחימה. לבוא ולשים את הלב והנשמה על המגרש ועל זה להוסיף את כל מה שעשינו במשחק מול ב"ש. ככה אנחנו צריכים לחשוב מעכשיו ועד סיום העונה וזה מה שנעשה".
השוער והקפטן אריק ינקו הוסיף: "כמובן שחשוב למנף את המשחק מיום שלישי. היה כיף לנצח אחרי הרבה מאוד זמן ואין לנו דרך אחרת בליגה אלא להביא את הניצחון הזה. נצטרך להמשיך להביא את רוח הלחימה שהבאנו מול ב"ש ולהישאר ביחד. אני מאמין שאנחנו נעשה את זה".
4 צפייה בגלריה
אריק ינקו
אריק ינקו
אריק ינקו
(עמרי שטיין)