2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה. דרוכים
שחקני מכבי חיפה. דרוכים
שחקני מכבי חיפה. דרוכים
(שחר גרוס)
לאחר עשור שחון, מכבי חיפה זכתה בעונה הקודמת באליפות עם סגל שזכה ללא מעט מחמאות. על אף הסגל הנוצץ שסיים את העונה שעברה בירוק, הנשיא יעקב שחר הביא לא פחות משמונה שחקני רכש, שלושה מהם בסכום של לא פחות ממיליון אירו.
ממ.ס אשדוד הגיע דין דוד בעלות של 1.1 מליון אירו, עלי מוחמד מבית”ר ירושלים עלה 1.2 מיליון אירו, וכעת מאוויס ציבוטה שעלה כמיליון אירו דמי העברה מלודוגורץ. אם נוסיף להם את אורי דהן שעלה כ-600 אלף אירו וראיין סטריין שעלה 250 אלף אירו דמי העברה, הרי לכם הוצאה של לא פחות מ-18 מיליון שקל.
במקביל, ניתן לציין את פתיחת החוזים וחידוש של רז מאיר, סאן מנחם, דולב חזיזה, צ’ירון שרי ובקרוב של בוגדן פלאניץ’, ג’וש כהן, נטע לביא ועומר אצילי – במכבי חיפה בהחלט דחפו עמוק את היד לכיס. מלבד העובדה שבנו קבוצה לשנתיים השלוש הקרובות, ההשקעה הזו ללא ספק משמעותית.
2 צפייה בגלריה
יעקב שחר
יעקב שחר
יעקב שחר
(רדאד ג'בארה)
"ליענקל’ה יש תשוקה ענקית למועדון כבר 30 שנה ואהבה גדולה. מכבי חיפה זכתה בבעל בית מיוחד, הטוב שידע הכדורגל שלנו", אומרים במועדון. לקראת משחקה של הקבוצה ביום שני, צפוי חוסה רודריגס לחזור להרכב לעמדת המגן השמאלי על חשבון סאן מנחם המוצהב. שרי, שהתאמן בצד, צפוי להיות בסגל ולא לפתוח.
מדוע קבוצות ליגת העל מחכות לרגע האחרון?