2 צפייה בגלריה
נאסר אל חלאיפי וליאו מסי
נאסר אל חלאיפי וליאו מסי
נאסר אל חלאיפי וליאו מסי
(טוויטר)
סערה נוספת סביב ליאו מסי. בתקשורת הספרדית מדווחים על “בגידה” של נשיא פאריס סן ז’רמן, נאסר אל חלאיפי, בפרעוש. ב’אל נסיונל’ דווח שהנשיא נענה לבקשתו של זינדין זידאן לקראת העונה הבאה וינסה להנחית בעיר האורות את כריסטיאנו רונאלדו, כשהארגנטינאי לא מוכן לחלוק עם CR7 את חדר ההלבשה לפי הפרסומים. האם אנחנו בדרך לפיצוץ אדיר?
בספרד דווח שאל חלאיפי קיבל גם את אישור השייח’ מקטאר לנסות להביא את כוכב מנצ’סטר יונייטד, אך יהיו לכך השלכות כי הארגנטינאי הזהיר שהוא לא מעוניין לשחק עם יריבו הגדול. זידאן מעוניין לעמוד על הקווים של פ.ס.ז’ כשהיא חזקה ובשיאה, וביקש חופש בבניית הסגל לפי רצונו, כשהוא יחליט על המגיעים והעוזבים.
מאותה סיבה, זיזו ביקש מפ.ס.ז’ להיפרד מהמנהל המקצועי לאונרדו, ובהחלט נראה שזה בדרך לשם. הצרפתי מעוניין במישהו שהוא יכול לסמוך עליו לידו, והפייבוריט לפי הדיווחים הוא לא אחר מארסן ונגר. זידאן כאמור רוצה לחזור לעבוד עם רונאלדו, עמו הוא נמצא ביחסים מצוינים זכר לתקופה המשותפת בריאל מדריד.
הפנומן הפורטוגלי כרגע לא שמח במנצ’סטר יונייטד, שנאבקת על מקומה בליגת האלופות בעונה הבאה. השדים האדומים הבטיחו לו לא מעט דברים שהם לא הצליחו לקיים. בספרד אף פרסמו את המשכורת המסתמנת של המאמן הצרפתי, שצפוי להרוויח לא פחות מ-20 מיליון אירו נטו לעונה ולהפוך לאחד מהמשתכרים הבכירים בעולם.
2 צפייה בגלריה
האיחוד עדיין רחוק. זידאן ורונאלדו
האיחוד עדיין רחוק. זידאן ורונאלדו
האיחוד עדיין רחוק. זידאן ורונאלדו
(רויטרס)