1 צפייה בגלריה
צ'ירו אימובילה חוגג
צ'ירו אימובילה חוגג
צ'ירו אימובילה חוגג
(רויטרס)
המחזור ה-24 בסרייה א’ נפתח הערב (שבת) עם תוצאה מאכזבת מאוד לרומא, שסיימה ב-0:0 בלבד מול גנואה, וניצחון אדיר של לאציו, שרשמה 0:3 על פיורנטינה בחוץ. המשחקים שודרו בערוץ ONE2 למנויי yes ,HOT סלקום TV ופרטנר TV.

פיורנטינה – לאציו 3:0

אחרי שהכוכב הגדול ביותר שלה העונה, דושאן ולאחוביץ’, חתם ביובנטוס, פיורנטינה ספגה את הפסדה הראשון מזה שלושה משחקים כשנכנעה 3:0 ללאציו, שמצידה רשמה את ניצחונה השלישי בארבעת משחקיה האחרונים בכל המסגרות. המחצית הראשונה הייתה מאוזנת, כשאף קבוצה לא הצליחה למצוא את הרשת, אבל במחצית השנייה האורחת מרומא הייתה טובה יותר. בדקה ה-52 סרגיי מילינקוביץ’ סאביץ’ היה בין שני שחקני ההגנה של הסגולים, וכבש את היתרון אחרי שקיבל כדור מצוין ממתיאה זקאני.
בדקה ה-70 צ’ירו אימובילה השתלט על כדור ארוך של פטריק, רץ כל הדרך לשער לבדו ולא התקשה להכניע את השוער בדרך ל-0:2. אימובילה עשה זאת שוב בדקה ה-81 ואף עבר את פייטרו טראצ’יאנו. כריסטיאנו ביראגי עוד ניסה להרחיק את הכדור, אבל בסוף כבש שער עצמי. בדקה ה-85 מופע האימים של פיורנטינה נמשך, כשלוקאס טוריירה קיבל כרטיס אדום והורחק מההתמודדות.
בזכות הניצחון לאציו נצמדה ליריבה העירונית בטבלה והעלתה את מאזנה ל-39 נקודות בסרייה א’. לעומת זאת, פיורנטינה הייתה לא טובה והיא תצטרך למצוא פתרונות למשחקים הבאים על מנת להישאר בחלק העליון של הטבלה, כשהיא נותרה עם 36 נקודות.

רומא – גנואה 0:0

רומא שלטה לחלוטין לאורך רוב שלבי ההתמודדות, אך לא הצליחה לכבוש מול הקבוצה המסתגרת מהתחתית, ששיחקה בעשרה שחקנים מהדקה ה-69 אחרי הרחקת ליאו אוסטיגארד. בדקה ה-94 קיבלנו דרמה אדירה. ניקולו זאניולו כבש עם ביצוע אישי פנטסטי, שחקני רומא כבר חגגו בטירוף את הניצחון, אך מערכת ה-VAR זיהתה עבירה של תאמי אברהם שקדמה למהלך והשופט פסל את השער. אם זה לא מספיק, זאניולו הורחק באדום ישיר לאחר מכן אחרי עבירה קשה שביצע.
מדובר בתוצאה רעה מאוד לרומא, שנותרה במקום השישי עם 39 נקודות, שלוש נקודות מיובנטוס החמישית וארבע מאטאלנטה הרביעית, כששתיהן תוכלנה לברוח לה בהמשך המחזור. גנואה מנגד, עדיין מתחת לקו האדום עם 14 נקודות.