2 צפייה בגלריה
שרון אברהמי
שרון אברהמי
שרון אברהמי
(אורן בן חקון)
המחזור ה-20 בליגה הלאומית, שהחל אמש עם הניצחון של מכבי עירוני רמת גן, נמשך הערב (שבת) עם ארבעה משחקים. הדרמה הגדולה הגיעה מבירת העמק שם הפועל עפולה שמטה יתרון בן 15 נקודות ברבע האחרון ונכנעה לעירוני קרית אתא 98:97, מכבי חיפה הגדילה את רצף הניצחונות שלה עם 73:77 על מכבי אשדוד, א.ס רמה"ש הביסה את נועלת הטבלה מהוד השרון ואליצור נתניה עשתה אותו דבר למכבי מעלה אדומים.

הפועל עפולה - עירוני קרית אתא 98:97

דרמת גדולה בבירת העמק. המארחת של ניר קפלן שלטה לכל אורך המשחק ו-8 דקות לסיום הובילה 67:82, אלא שאז הגיעה קריסה מפוארת. קרית אתא של שרון אברהמי כרסמה בהפרש לאט לאט, בעיקר הודות ליכולת אדירה של קני פנדרבורק שסיים עם 34 נקודות, והגיעה למהלך האחארון כשהיא יכולה לנצח. פנדרבורק החטיא, אך אמין סטיבנס (שסיים עם 31 נקודות) השתלט על ריבאונד ההתקפה, סחט עבירה ודייק בזריקת עונשין שנתנה ניצחון גדול שביסס את מעמדה ברביעיית הצמרת. את עפולה, שעד לפני כשבוע לא הפסידה בבית אך כעת רשמה הפסד ביתי שני ברצף, הוביל מייקל הוליפילד עם 25 נקודות ב-10 מ-10 מהשדה.

מכבי אשדוד - מכבי חיפה 77:73

הקבוצה של אבי סוכר ממשיכה לדהור לעבר הפלייאוף העליון עם עוד ניצחון. אחרי מחצית ראשונה שקולה שהסתיימה ביתרון 2 נקודות לחיפאים, בריחה ברבע השלישי נתנה לאורחת יתרון 13 נקודות בתחילת הרבע האחרון. אשדוד הגיבה עם ריצת 2:9 וסוכר לקח פסק זמן כשהלוח הראה 64:70 לקבוצתו 4 דקות לסיום, אך הירוקים הצליחו לשמור על היתרון ורשמו ניצחון חשוב. דניאל קופרברג הוביל את המנצחת עם 22 נקודות, קוואמי וון הוסיף 20. 25 נקודות של כריס אורטיז לא הספיקו לאשדוד.

א.ס רמה"ש - מכבי הוד השרון 65:85

ניצחון קל לרמת השרון, שברחה כבר ברבע השני ליתרון דו ספרתי בזכות יכולת טובה של עמית ביר כץ, הצליחה לעמוד בניסיונות קאמבק של האורחת שהתקרבה עד מינוס 4 ברבע השלישי וברבע האחרון הגדילה את הפער כדי להבטיח ניצחון ועלייה למאזן 5:12 במקום השלישי, בעוד האורחת נותרה עמוק במקום האחרון. קווין קייפרס הוביל את רמת השרון עם 23 נקודות, בילי מקשפרד וגיא רושקין בלטו אצל האורחת עם 15 נקודות כל אחד.

מכבי מעלה אדומים - אליצור נתניה 104:79

במשך שלושה רבעים המשחק היה שקול והנתנייתים הובילו ב-7 נקודות בתחילת הרבע האחרון, אבל שלשות של היהלומים הכריעו את המשחק ברבע המכריע. דשון פרסונס הוביל שישה שחקנים בדאבל-פיגרס עם 20 נקודותו-13 ריבאונדים, ג'יילן קאנטי בלט במעלה אדומים עם 23 נקודות ו-12 ריבאונדים.
2 צפייה בגלריה
יונתן רבינוביץ' מול עידו פליישר
יונתן רבינוביץ' מול עידו פליישר
יונתן רבינוביץ' מול עידו פליישר
(יעל הראל, מנהלת הליגה הלאומית)