3 צפייה בגלריה
דני פרנקו
דני פרנקו
דני פרנקו
(רדאד ג'בארה)
בהפועל תל אביב ממשיכים את העונה הנהדרת של הקבוצה אחרי העלייה לחצי גמר גביע המדינה עם 71:87 ענק אמש (שבת) על הפועל ירושלים, כאשר המאמן דני פרנקו זוכה למחמאות על החיבור שיצר בקבוצה. בקבוצה גם מציינים לטובה את העובדה שלא משנה איזה הרכב וחילופים המאמן עושה, הקבוצה ממשיכה לרוץ בלי שמרגישים את חילופי השחקנים.
למרות כל זאת, בקבוצה לא מתכוונים בשלב זה לשבת עם המאמן על הארכת החוזה שלו בקבוצה. זה לא שבקבוצה לא רוצים לראות את פרנקו ממשיך, אלא להפך, אבל העובדה שלפעמים ישיבה בשלב כזה כשהכול הולך טוב, יכולה ליצור בעיות אם מתחילים להיות פערים ואי הבנות במהלך המשא ומתן. לקבוצה אין אופציה על פרנקו, לכן מעדיפים שם לא לשבת כעת איתו ובכך אולי לקלקל את הכימיה והאווירה הטובה, וידחו זאת לשלב מאוחר יותר.
יו”ר הפועל ת”א, רמי כהן, אמר על ג'ייקובן בראון שחזר אתמול לפרקט אחרי חודש היעדרות בגלל הקורונה עם תצוגה גדולה של 16 נקודות ושבעה אסיסטים: “הוא פשוט גאון, מה שיש לו”.
אגב, לקבוצה אין אופציה על הזרים, וגם איתם תצטרך בשלב מאוחר יותר לשבת ולהאריך חוזים עם חלקם וברור שהדרישות הכספיות יהיו כבר מאוד גבוהות, כאשר העונה חלקם הגיעו ב"מחירי מבצע", לאור פציעות וכו'.
3 צפייה בגלריה
ג'ייקובן בראון חוגג
ג'ייקובן בראון חוגג
ג'ייקובן בראון חוגג
(שחר גרוס)
כהן אמר ל-ONE על הריצה של קבוצתו שרשמה את ניצחונה השישי ברציפות בכל המסגרות: “אנחנו מאוד מרוצים מהחיבור של הקבוצה. היה מדהים לראות את הריצה במשחק מול ירושלים, אך הכי חשוב מבחינתנו לא להיות זחוחים לרגע. יש לנו כבר ביום רביעי משחק בליגה מול הפועל ב"ש ובשבוע הבא כבר את חצי גמר הגביע. אנחנו צריכים להמשיך להיות רגועים ויציבים”.
עוד אמר רמי כהן: “אנחנו רוצים לעשות עונה חלומית, אבל הכי חשוב להמשיך להתרכז במשחק הבא, ורק אחריו להתמקד במשחק שלאחר מכן”.
3 צפייה בגלריה
שחקני הפועל תל אביב חוגגים
שחקני הפועל תל אביב חוגגים
שחקני הפועל תל אביב חוגגים
(איציק בלניצקי)