3 צפייה בגלריה
ג'ורג'ה יובאנוביץ'
ג'ורג'ה יובאנוביץ'
ג'ורג'ה יובאנוביץ'
(רדאד ג'בארה)
כבר הרבה מאוד זמן ששחקן רכש חדש שהגיע למכבי תל אביב לא התקבל בכזו צורה על ידי הקהל. כ-13 אלף צופים הגיעו אתמול (שבת) לאצטדיון בלומפילד ואת השאגות שלהם כאשר החלוץ הסרבי החדש, ג’ורג’ה יובאנוביץ’, עלה לראשונה אל הדשא, אי אפשר היה לפספס. הצהובים עודדו אותו בצורה מרשימה כשעלה לחימום לפני המשחק, ברגע הכניסה לדשא וכמובן אחרי השער שניצח את קריית שמונה. בסיום ה-0:1 הוא היה הדמות המרכזית ואף הלך להצטלם עם אוהדים ביציע, אקט לא הכי בטיחותי במציאות הקורונה הנוכחית.
יובאנוביץ’ לווה אל הדשא בתחילת הערב על ידי אבי ריקן שכמובן חונך ומעביר לו מניסיונו הרב במכבי ת”א, ואחד הרגעים שצדו את העיניים של כולם היה כאשר סטיפה פריצה היה ראשון החוגגים והמברכים את הסרבי מיד אחרי שער הבכורה שלו. איפה שכולם חשבו שיהיה מרמור ואולי אף קנאה, התקבל פרגון מצד הקרואטי לשחקן שהגיע על הנייר כדי לרשת את מקומו בשפיץ. אולם, הפרגון היה נראה הדדי ולאחר המשחק החלוץ בן ה-22 הרעיף שבחים על מי שפתח בחוד בתחילת המשחק. השאלה הגדולה תהיה האם מלאדן קרסטאיץ’ מתכנן להעביר את מכבי ת”א לשחק במערך של 4-4-2 יהלום, כפי שהיא שיחקה במחצית השנייה באופן מובהק.
יובאנוביץ’ ללא ספק היה הניצוץ שהדליק אתמול את הקהל ואולי ההתלהבות הזו תדביק גם את כל מכבי ת”א. אין עוררין שבמועדון רוצים מאוד שזה מה שיקרה וכאשר השקיעו 1.9 מיליון אירו בהבאתו לפני מספר ימים, זו הייתה אחת המחשבות, או התקוות ליתר דיוק, שיבוא שחקן שיכול לשנות את העונה ולהותיר פתח לעתיד טוב יותר לקראת העונה הבאה. שחקן נוסף ממנו היו מרוצים מאוד במועדון הוא אנריק סבוריט שחזר לפתוח בהרכב בעמדת הבלם השמאלי ורשם משחק מצוין. במצב שבו אופיר דוידזאדה נמצא בעונה טובה וכאשר שחר פיבן פצוע, לא מן הנמנע שסבוריט ימשיך בעמדה זו לעוד משחקים רבים. בנוסף, דן ביטון קיבל קרדיט על בישול נהדר.
3 צפייה בגלריה
ג'ורג'ה יובאנוביץ' עם הקהל
ג'ורג'ה יובאנוביץ' עם הקהל
ג'ורג'ה יובאנוביץ' עם הקהל
(רדאד ג'בארה)
3 צפייה בגלריה
ג'ורג'ה יובאנוביץ' עם הקהל
ג'ורג'ה יובאנוביץ' עם הקהל
ג'ורג'ה יובאנוביץ' עם הקהל
(רדאד ג'בארה)
אגב, ייתכן שעם או בלי קשר לנושא הזה, שוב החלו דיבורים בסביבת הפועל ת”א כי המגן השמאלי דני גרופר ישחק בעונה הבאה במכבי ת”א ויחתום בה כשחקן חופשי. במועדון הצהוב לא אישרו את הפרטים. מה שכן אפשר להגיד הוא שהמנהל הספורטיבי, ברק יצחקי, והמאמן קרסטאיץ’ וצוותו מכינים ביחד את העונה הבאה, עובדים על מועמדים, שמות וגישושים כאלה ואחרים מול שחקנים שהם היו רוצים לראות נוחתים בקריית שלום כך שזה יכול להיות רמז למה שעתיד לקרות בהמשך. אם אכן העונה הזו תסתיים בצורה חיובית מספיק מבחינת מיץ’ גולדהאר, הבעלים ימשיך עם המאמן.
כעת יחלו הצהובים בהכנות לדרבי התל אביבי הגדול אשר יתקיים ביום שבת בשעה 20:00. השאלה המרכזית תהיה נושא המערך. כיצד יבחר לשחק מלאדן קרסטאיץ’. מה שבטוח, הוא הוכיח אתמול שוב שהוא מאמן מאוד לא צפוי ואין לו מערך אחד קבוע או גישה אחת קבועה. יחד עם זאת, לגנותו יצוין כי לא הגיב טוב למתרחש על הדשא והכניס את אייל גולסה מאוחר מדי למשחק כאשר האמצע שלו היה פרוץ מאוד. בכלל, תמוהה ההתעקשות של המאמן הסרבי לא לשחק יותר עם גולסה. דווקא במערך יהלום בו יש חשיבות לאמצע חזק, זה תמוה עוד יותר. כמו כן, אין ספק שאם המאמן רוצה שהמערך הזה יעבוד לו, משהו חייב לקרות בצד ימין של הגנת הקבוצה שכן אנדרה ז’ראלדש נכון להיום הוא אחד המגנים הימניים החלשים בליגת העל.