3 צפייה בגלריה
האוטובוס של נתניה אחרי המשחק בטרנר
האוטובוס של נתניה אחרי המשחק בטרנר
האוטובוס של נתניה אחרי המשחק בטרנר
(האתר הרשמי של מכבי נתניה)
מכבי נתניה לא עוצרת. היהלומים של בני לם עשו אתמול (שבת) צעד גדול לפלייאוף העליון כשגברו באצטדיון טוטו טרנר 0:1 על הפועל באר שבע. הצהובים ניצחו את הקבוצה מהדרום לראשונה מאז 2019 ובעיקר הוכיחו שנמצאה קוטלת הגדולות של הליגה.
זה לא היה משחק ענק של האורחת, אבל היה שווה לחכות לשער הניצחון שכלל לא פחות מ-16 מסירות עד הסיומת של אביב אברהם. יותר מ-1,500 אוהדים ליוו את נתניה וחגגו בסיום דקות ארוכות.
"מהמשחק נגד סכנין בליגה אנחנו פשוט נראים טוב, ליתר דיוק מב"ש בגביע. וזה עוד בלי פארפה. אי אפשר להגיד שהבוז של הקהל של ב"ש לא עזר והלחיץ אותם, אבל מהדקה ה-30 בערך נראינו מדהים. אין הרבה קבוצות שצוברות חמש נקודות מתוך תשע מול הגדולות ועוד בשני משחקים נוספים היינו צריכים לנצח".
לא מעט שחקנים זכו למחמאות: השוער דני עמוס הציל בדקות הקשות, כשגם עמרי גאנדלמן, שהוסט לקישור ברגע האחרון עם השינוי הטקטי של לם שהוכיח את עצמו, הציג דקות טובות. גם אביב אברהם, שמשפר את מאזן השערים שלו העונה בלט.
3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי נתניה מאושרים
שחקני מכבי נתניה מאושרים
שחקני מכבי נתניה מאושרים
(מרטין גוטדאמק)
אך לצד הניצחון הגדול, בנתניה התעסקו לאחר המשחק, באירוע בו הושלכו בלוקים על אוטובוס הקבוצה, מה שגרם לסדק בשמשה. אוטובוס השחקנים, שבו יש לציין לא נכחו כל השחקנים, עצר בצד הדרך בשל הנזק שנגרם לו ורק לאחר שהודבק האזור הנפגע, הוא המשיך בנסיעתו.
בנתניה קיים זעם גדול על האירוע המכוער בסיום, כאשר במועדון יקיימו התייעצות כיצד לפעול בנושא, כשנבדקות מספר אופציות. "לא ייתכן שב-20 משחקי ליגה, פעמיים זרקו עלינו אבנים. תתאר לך ששחקן יוצא לעבודה שלו לשחק כדורגל בישראל וחלילה לא חוזר הביתה כי הוא קיבל אבן בראש. הוא הולך לשחק בב"ש, לא בשכם ולא ביריחו. לאן הגענו? זה מגרש שאירח קבוצות מאנגליה ומאיטליה".
3 צפייה בגלריה
שמשת האוטובוס של מכבי נתניה
שמשת האוטובוס של מכבי נתניה
שמשת האוטובוס של מכבי נתניה
(מערכת ONE)
בתוך כך, החלוץ הגנאי פטריק טוומאסי, ינחת בישראל בין שני לשלישי, כאשר לאחר מכן הוא יעבור את הבדיקות הרפואיות ויחתום רשמית על חוזה לעונה וחצי. למרות שאינו נמצא בכושר, בנתניה מתכננים לשלבו כבר במשחק הבא מול הפועל ירושלים. הקשר אמיר ברקוביץ', שספג כניסה חזקה מצידו של רמזי ספורי, סובל מנקע בקרסול על פי אבחנת דוקטור הקבוצה, כאשר הוא צפוי לעבור צילום בהמשך.
"וואו. תחושות מטורפות, ניצחון גדול. אנחנו ממשיכים קדימה: אנחנו בפורמה טובה ואנחנו צריכים להמשיך את זה”, סיכם גאנדלמן. “ידענו שמה שמאפיין אותנו זה משחק הלחימה והלחץ. הבאנו את זה לפה וכל אחד עשה את זה בצורה מדהימה. מי שפתח ומי שנכנס, כולם ביחד. בסופו של דבר יצאנו עם מה שציפינו ורצינו, שלוש נקודות. הניצחון הזה בשביל הקהל המדהים שלנו שעשה את כל הדרך לב"ש".