2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ירושלים מאוכזבים
שחקני הפועל ירושלים מאוכזבים
שחקני הפועל ירושלים מאוכזבים
(איציק בלניצקי)
"ככה לא באים לגביע", אמרו בהפועל ירושלים לאחר ההפסד אמש (שבת) 87:71 להפועל תל אביב במסגרת רבע גמר גביע המדינה. חניכיו של יותם הלפרין הגיעו להיכל הדרייב אין למשחק נוק אאוט נוסף, לאחר שאת הקודם במסגרת ליגת האלופות של פיב"א מול פרומיטיי הם הפסידו גם כן, וכל זאת כשקיוו במועדון מהבירה להימנע משברון לב נוסף. בתום 40 דקות של כדורסל האכזבה ניכרה על פניהם של שחקני ואנשי המועדון, שכעת יתרכזו בליגה ובמשחק הבא של הקבוצה מול הפועל אילת ביום חמישי הקרוב.
המראות בהיכל הדרייב אין היו נראים מוכרים במעט, משהו ברמה האנרגטית של הפועל ירושלים הרגיש כמעט כמו במשחק מספר שלוש בסדרה מול פרומיטיי האוקראינית. את המשחק המדובר הקבוצה סיימה עם 75 נקודות, מול הפועל תל אביב של דני פרנקו הם נעצרו כבר על 71 נקודות, כשג'יילן אדאמס (10 נקודות ו-4 אסיסטים) לא מצליח לשחזר את היכולת הנהדרת אותה הראה עד לא מזמן, ליתר דיוק עד המשחק השלישי בסדרה מול פרומיטיי.
"הדברים נשארו כשהיו", ניסו להסביר בסביבת המועדון את תצוגת הנפל מול הפועל תל אביב שכללה 7 שלשות ב-25% ויחס אסיסטים-איבודים של 1:1, כשטור איבודי הכדור מראה 15. בנוגע לשמירה על הכדור, בשלושת המשחקים האחרונים חניכיו של יותם הלפרין איבדו בממוצע יותר מ-16 כדורים למשחק. רק במשחק השלישי בסדרה מול האוקראינים הקבוצה מהבירה מסרה יותר כדורים מאשר איבדה.
בסביבת הקבוצה לא ציינו לשווא את משחק ההדחה מול פרומיטיי, היות ונראה שהתופעות שהחלו עוד במשחק השני חזרו על עצמן. הדבר המרכזי היה האגרסיביות או היעדר האגרסיביות של השחקנים בשני צידי המגרש, והתחושה הייתה שהם פשוט ליוו את שחקניו של דני פרנקו לסל שמצידם סיימו ערב התקפי טוב עם 87 נקודות כאשר הם קולעים ב-57.89% ל-2, ו- 38.46% ל- 3. לאחר המשחק במסיבת העיתונאים אדם אריאל הודה כי הקבוצה עברה שבוע אימונים לא טוב, ונראה שכעת המשימה הכי גדולה של הפועל ירושלים תהיה להתגבר על הדחה שנייה ולהימנע ממצב של כדור שלג בהמשך העונה.
2 צפייה בגלריה
נועם דוברת ואדם אריאל
נועם דוברת ואדם אריאל
נועם דוברת ואדם אריאל
(איציק בלניצקי)
אדם אריאל סיפר לאחר המשחק: "אין הרבה מה להגיד, משחק לא טוב שלנו, מה שבאמת כואב שלא הפסדנו בכדורסל, אלא באינטנסיביות, בשפת הגוף ובדברים הקטנים. אני שחקן של הפועל ירושלים אני יודע שלא נוותר ונעשה הכל כדי להיאבק על התואר שנשאר. אני לא יודע אם לא התאוששנו, היה לנו שבוע אימונים לא טוב, אנחנו צריכים לעשות חושבים, לקחת אחריות שוב. זה מה שנעשה, אנחנו במקום שצריכים להיראות יותר טוב בשבילו ובשביל האוהדים, נעשה הכל בשביל זה”.
עוד אמר: “הקבוצה ששיחקה נגד קרשיאקה בטורקיה היא הפועל ירושלים שאנחנו רוצים לראות, רק ככה נצליח, נתחיל לעבוד, אין דרך אחרת. היינו רכים, לא הגענו לפואנטות, מעין כדור שלג שנוצר במהלך המשחק, הם קיבלו ביטחון, אנחנו צריכים לשחק טוב יותר. אין תירוצים. אנחנו לא יכולים לשים כלום על הקורונה. הבעיה הייתה בהכנה המנטאלית למשחק, אנחנו צריכים ליישם את זה על המגרש, ולהיות יותר מחויבים, לא הפסדנו את המשחק על כדורסל, הפסדנו על אנרגיות ומחויבות. על זה הפסדנו. אחרי מה שקרה באירופה היו עצבים וחוסר ריכוז, זה קורה במהלך העונה, זה לא היה צריך לקרות עכשיו, זה הוביל לאיך שבאנו למשחק הזה. אני מתנצל בתור אוהד הפועל ירושלים בפני האוהדים, נעשה הכל כדי שזה לא יחזור שוב. לא נוותר ולא לרגע".