1 צפייה בגלריה
שחקני ויאריאל חוגגים
שחקני ויאריאל חוגגים
שחקני ויאריאל חוגגים
(La Liga)
ברצלונה תרוויח? בטיס איבדה הערב (ראשון) שלוש נקודות יקרות, כאשר הפסידה בביתה 2:0 לוויאריאל ועלולה לאבד גם את המקום השלישי לקטלונים, אם אלו ינצחו במשחק החסר שלהם. במשחק נוסף במסגרת המחזור ה-23 בליגה הספרדית, ריאל סוסיאדד סיימה ב-0:0 בלבד מול ולנסיה.

בטיס – ויאריאל 2:0

הצוללת הצהובה חזרה למאבק על הטופ 4 עם ניצחון שני ברציפות, וקטעה רצף של שני ניצחונות לאנדלוסים, שכעת עם 40 נקודות לעומת ה-38 של בארסה, לה משחק חסר. פאו טורס הבקיע ראשון בנגיחה אחרי כדור קרן בדקה ה-41, אטיין קאפו נעץ את השני בדקה ה-83 בסיומת טובה וקבע את תוצאת המשחק.

ולנסיה – ריאל סוסיאדד 0:0

לאחר פתיחת עונה יוצאת מגדר הרגיל, משהו עובר על הבאסקים בתקופה האחרונה. אחרי שרצו בצמרת, האורחים איבדו גובה. על אף החזקה רבה יותר בכדור של הקבוצה מסן סבסטיאן, היא לא הייתה מסוכנת מספיק מול שער העטלפים ובעטה בסך הכל פעמיים למסגרת ב-90 דקות. ולנסיה מנגד, הרבתה לסכן את השער אך גם היא לא הייתה מדויקת ומצאה רק שלוש פעמים את המסגרת, כשאיום של גונסאלו גדש בדקה ה-97 פגש רק את המשקוף.
עבור סוסיאדד מדובר במשחק ליגה שני ברציפות ללא ניצחון עם 0:0 שני ברצף שמציב אותה במקום השישי בטבלה, אך עדיין במאבק על הכרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה. מנגד, ולנסיה חזרה לנצח לאחר ה-3:2 לאתלטיקו וניצבת במקום ה-11.