3 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
(רדאד ג'בארה)
בית”ר ירושלים פספסה הערב (ראשון) הזדמנות פז לנצח, כאשר סיימה ב-0:0 מול הפועל נוף הגליל בקרב התחתית באצטדיון טדי. יוסי אבוקסיס ערך בכורה על הקווים של הקבוצה מהבירה, שעדיין מסובכת בחלק התחתון של הטבלה בליגת העל. מי שבוודאי לא יזכור לטובה את המשחק הוא ניר לקס, שעל פי אבחנה ראשונית סובל מקרע ברצועה הצולבת.
אבוקסיס אמר בסיום: “זה היה שונה היום להיות בצד הבית”רי אחרי הרבה שנים. הדחיפה של הקהל הייתה חסרה. אשקר אם אגיד שלא התרגשתי, הייתי פה לפני הרבה שנים, היה משחק משוגע, 0:0 הכי מטורף שהיה השנה, משחק של 3:3 או 4:4. הגענו למצבים מצוינים, פעם אחת הם היו באחד על אחד והשאר מרחוק. היה חוסר ביטחון לשחקנים אחרי סיבוב שבקושי ניצחו, השחקנים רוצים ללמוד ולעשות הכול כדי להישאר בליגה”.
המאמן הוסיף: “יש ביטחונות עד סוף השנה לפחות, לא רוצה לדבר על המסביב, הראש של השחקנים צריך להיות רק בקבוצה ולא במסביב. מכבי פ”ת זה משחק על שש נקודות, מקווה שיהיה המון קהל שידחוף אותנו. ההגעה לבית”ר? קיבלתי החלטה, חלק יגידו טובה וחלק לא טובה. ככה הרגשתי, מה שאני מצטער זה שעזבתי את באר שבע בטונים לא הכי נעימים, זה הדבר היחיד שאני מצטער עליו. בכדורגל אי אפשר לדעת, פעם ההחלטה טובה ופעם לא. כרגע אני במועדון גדול בתקופה פחות טובה והמטרה היא הישארות”.
3 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
(רדאד ג'בארה)
איתמר ניצן אמר בסיום: “מנסה להתרכז בכדורגל כמה שאני יכול ולעזור כמה שאני יכול. גם אנחנו הגענו להמון הזדמנויות, המשחק היה די שקול. ראינו קבוצת כדורגל היום בניגוד למחזורים האחרונים. אני מסכים עם אבוקסיס שהראש בכדורגל, הוא הכין אותנו בצורה טובה, לצערי זה לא תורגם לניצחון, אבל זה נותן רוח גבית להמשך. נעשה הכול כדי להשאיר את בית”ר בליגה ולהחזיר אותה למסלול שהיא צריכה להיות פה. האם ננצח את פתח תקווה? לא יודע”.
שי ברדה אמר מנגד: “אני לא זוכר את עצמי שייך ל-0:0 כזה, הפציעה של ניר, והכי חשוב שיהיה בריא, לא נראית טוב, והוא הברומטר של הקבוצה. עד אז הייתה שליטה, הגענו להמון מצבים, זה היה משחק של 4:4. אנחנו משחקים פתוח עם כמה שיותר שחקנים מקדימה, בית”ר כן הגיעה למצבים, מסכים שפספסנו הזדמנויות, צריכים נקודות. השחקנים נתנו עבודה. מאמן השוערים שלנו עושה עבודה מצוינת, כל אחד צריך להתעסק במה שהוא מבין.
3 צפייה בגלריה
שי ברדה
שי ברדה
שי ברדה
(רדאד ג'בארה)
מתן היה טוב במשחק האחרון אז אין סיבה להחליף. בר כהן ילד מאוד מוכשר, לא יכול להיות שכישרון כזה לא יפרוץ החוצה. הוא קיבל את חולצת ההרכב וזה רק 70% ממה שהוא יכול להשיג, הוא שחקן יוצא מן הכלל. מאבק התחתית? זה יהיה עד הסוף, צריכים להסתכל על עצמנו, הגענו להמון מצבים, לא ראיתי את הסטטיסטיקה, הימרנו בצורה מסוימת, משחקים את הכדורגל שלנו, המועדון הולך בכיוון נכון”.
בר כהן הוסיף: "רוצים להישאר בליגה ונעשה את זה. מבחינתי האחוזים של הניסיונות לא טובים, הייתי מוותר על כל הבעיטות כדי שכדור אחד ייכנס וננצח. לפעמים אתה עובד ומוסר ורץ והכדור לא נכנס. יש את הימים האלה, אשפר את עצמי ומקווה שאעזור לקבוצה במטרות שלה. מאבק התחתית? אנחנו נישאר בליגה, אני בטוח, יש צוות מצוין, נכין את עצמנו, נעבוד קשה ונצליח".