2 צפייה בגלריה
קיליאן אמבפה חוגג
קיליאן אמבפה חוגג
קיליאן אמבפה חוגג
(רויטרס)
קיליאן אמבפה נראה מוכן למפגש הגדול מול ריאל מדריד בליגת האלופות. הכול מצביע שהבלאנקוס יהיו קבוצתו הבאה של כוכב פאריס סן ז’רמן, אבל בינתיים הצרפתי התייחס לעתידו אחרי ה-1:5 על ליל הערב (ראשון) ושידר עסקים כרגיל.
“עדיין לא החלטתי מה לעשות, העובדה שאני משחק נגד ריאל מדריד משנה הרבה דברים. אני לא יכול לדבר איתם אפילו שמותר לי, אתרכז בלנצח ואחרי זה נראה. למרות שאני יכול לעשות מה שאני רוצה כרגע, אני לא מתכוון לדבר עם היריבה או לעשות משהו כזה”, אמר אמבפה.
2 צפייה בגלריה
קיליאן אמבפה חוגג
קיליאן אמבפה חוגג
קיליאן אמבפה חוגג
(רויטרס)
עוד בפאריס, ליאו מסי שבר בצורת בת חודשיים ומצא את הרשת לראשונה ב-2022, כאשר הבקיע מול ליל והגיע ל-759 שערים בקריירה. הפרעוש כבר עבר את פלה, לו 757 שערים, ונצמד לג’וספ ביצאן לו גם כן 759 שערים.
כריסטיאנו רונאלדו חצה לאחרונה את רף 800 השערים והגיע ל-803 גולים בקריירה, כאשר כדי להגיע אליו לארגנטינאי עדיין יש דרך לעשות. הפרעוש הבקיע 672 שערים במדי ברצלונה, 80 שערים עם ארגנטינה ושבעה שערים בקבוצתו הצרפתית.
ליל הפכה ליריבה ה-85 שסופגת מרגליו של הארגנטינאי, במה שהיה שערו הראשונה השנה. הרצף של הכוכב שעומד על שער לפחות בכל שנה קלנדרית מאז 2005 נמשך, וכעת הוא חגג ב-18 שנים רצופות.