2 צפייה בגלריה
שחקני בית"ר ירושלים
שחקני בית"ר ירושלים
שחקני בית"ר ירושלים
(רדאד ג'בארה)
מי שירצה להיות הבעלים של בית"ר ירושלים יצטרך לשלם עבור המועדון חובות של כ-60 מיליון שקל. הסיבות לכך הן שלמועדון יש חובות בסך של כ-25 מיליון שקל, ומלבד זאת יש את סיפור ההלוואה של חברת סינגולריטים שנחשף ב-ONE.
כזכור חוגג הלווה לבית"ר ירושלים סך של 34.355,662 מיליון שקל שהוא קיבל כהלוואה אישית מחברת סינגולריטים שהוא בעל השליטה בה. במסמך שנתחם בין הצדדים ב-21.9.2020 בין בית"ר ירושלים, חוגג וסינגולריטים הוא חתם בהסכם שהוא מגלגל את החוב מבית"ר ירושלים ישירות לסינגולריטים.
במסמך נכתב: "והואיל ולחובת מר חוגג תלוי ועומד חוב על סך 34.355,662 מיליון שקל כלפי סינגולריטים, בגין הלוואה שהעניקה סינגולריטים למר חוגג והואיל והצדדים מעוניינים להמחות את זכיותיהם והתחייבויותיהם כאמור, באופן לפיו מר חוגג ימחה את זכאותו לפירעון החוב של המועדון כלפי מר חוגג אל סינגולריטים, כנגד פירעון החוב של מר חוגג לסינגולריטים".
2 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
משה חוגג
(אורן בן חקון)
למעשה כעת מי שייקח את בית"ר ירושלים יצטרך לשלם למס הכנסה את הסכום שהקבוצה קיבלה כהלוואה כי הכסף שעשה דרכו ישר לקופת בית"ר למעשה חסך מהחברה לשלם מס על רווחים, שצריך בסופו של דבר לשלם. כך שמי שיחליט לקנות את המועדון צריך לקחת את זה בחשבון. ככה מגיע הסכום לכ-60 מיליון שקל, אולם מו"מ מול רשויות המס אולי יוריד את המחיר ל"מבצע" של כ-50 מיליון שקל.