2 צפייה בגלריה
מרקו בלבול
מרקו בלבול
מרקו בלבול
(רדאד ג'בארה)
בהתאחדות לכדורגל מינו היום (שני) את מרקו בלבול למאמן הזמני של נבחרת ישראל לשני משחקי הידידות מול גרמניה ורומניה בחודש הבא, אך צפויים למנות מאמן זר במרוצת החודשים הקרובים.
המהלך זכה לביקורת של חלק מחברי ההנהלה, שתהו מדוע לא ניצלו את הזמן הרב במהלכו ידעו שווילי רוטנשטיינר לא ימשיך, כדי למצוא מאמן ולהימנע ממינוי מאמן זמני. בהתאחדות סימנו את מוקדמות היורו כמטרה העיקרית, אך עד שהקמפיין הזה יתחיל יש יותר משנה. מבחינת מקבלי ההחלטות, דרך ליגת האומות יהיה קשה לפלס את הדרך לטורניר ולכן ההתמקדות היא בבית המוקדמות עצמו.
אגב, בהתאחדות מספרים כי בלבול, שסיים את החוזה שלו בסוף נובמבר 2021, המשיך לעבוד עד סוף השבוע החולף, על מנת לסייע לרוטנשטיינר לבחון את התלמידים בקורס הפרו. כעת, הוא ימשיך תחת תנאי החוזה שלו, עם סכום המוערך בכ-30 אלף שקל לחודש.
2 צפייה בגלריה
וילי רוטנשטיינר
וילי רוטנשטיינר
וילי רוטנשטיינר
(רדאד ג'בארה)
למעשה, בהנחה שיעברו עוד חודשיים-שלושה עד שמאמן זר ימונה ויתחיל לעבוד, בהתאחדות יחסכו כסף, שיתקזז עם שכר שמשלמים לאוסטרי עד סוף חודש מאי. רק אם תיווצר סיטואציה במסגרתה לא יימצא מאמן זר, בהתאחדות ילכו על מאמן ישראלי.
בכל מקרה, גורמים רבים בכדורגל הישראלי מושכים לכיוון מינוי מאמן זר, למרות חוסר ההצלחה עם אנדי הרצוג ורוטנשטיינר, עליו אומרים בהתאחדות שעמד במשימה. לצד הכנה טובה למשחקים, אנשי ההתאחדות ראו שיש לאוסטרי בעיה גדולה בניהול המשחקים ובקבלת ההחלטות בזמן אמת, לצד העובדה שהוא לא בדיוק ספר את הצוות שעבד לצדו.