2 צפייה בגלריה
דני אבדיה שומר
דני אבדיה שומר
דני אבדיה שומר
(רויטרס)
שביעות רצון במיאמי מהניצחון הלילה (בין שני לשלישי) 100:121 על וושינגטון. ההיט ממשיכים את היכולת הטובה שלהם העונה, ולמאמנם, אריק ספולסטרה, היה חשוב להודות לשחקניו בסיום: “אני זוכר את תחילת חודש דצמבר שלא נראינו במיטבנו, וזה הרגיש שאנחנו מאבדים גובה, אבל החבר'ה המשיכו לעבוד קשה”. עוד הוסיף ספולסטרה: “עד כה זאת עונה מאוד מיוחדת, במיוחד אחרי כל מה שעברנו. כל שנותר לי הוא לשבח את השחקנים שלי על עבודתם”.
אירוע חריג התרחש מספר שניות לסיום המשחק. מייק בטיסט, אחד מצוות האימון של הוויזראדס, קם אל עבר אחד מאוהדי הקבוצה, שככל הנראה הביע את חוסר שביעות רצונו מהיכולת. מונטרזל הארל היה הראשון לזהות את המקרה, ומנע אותו בכך שליווה את בטיסט אל חדר ההלבשה. הרבה מאוד עצבים נרשמו בצד המפסיד.
מאמן המארחת, ווס אנסלד ג’וניור, התייחס לגבי האירוע בסיום: “למיטב הבנתי, אוהד או מספר אוהדים של הקבוצה, אמרו משהו בלתי הולם אל עבר מייק בטיסט. מן הסתם שאנחנו צריכים לבחור בדרך המלך ולא להיגרר להתנהגות הזאת. אבל אני חושב שזאת הייתה סיטואציה מורכבת, שנאמרו לעברו דברים יוצאי דופן, ובכל זאת אני חושב שיש לנו את אחד מהמאמנים הטובים”.
דני אבדיה לא הפגין משחק גדול למדי, עם חמש נקודות, שישה ריבאונדים וארבעה אסיסטים, אך הדבר הזכור ביותר הוא העבירה הטכנית החריגה שספג במהלך הרבע השלישי. הישראלי דיבר עם מאמנו, אנסלד ג’וניור תוך כדי המשחק, צוות השיפוט קלט את זה, והחליט להגיב עם ענישה לחובתו. אבדיה כתב לאחר מכן בחשבון האינסטגרם שלו: “אף פעם אל תוותרו על חלום בגלל שייקח זמן להגשים אותו. הזמן בכל מקרה יעבור”.
2 צפייה בגלריה
הסטורי של דני אבדיה
הסטורי של דני אבדיה
הסטורי של דני אבדיה
(אינסטגרם)