1 צפייה בגלריה
כריסטנסן וקונדה
כריסטנסן וקונדה
כריסטנסן וקונדה
(La Liga)
ברצלונה עשתה כל מה שהיא יכולה כדי להתחזק בחלון ההעברות של ינואר, כאשר צירפה בעיקר שחקני התקפה בדמות פייר אמריק אובמיאנג, אדאמה טראורה ופראן טורס. מעבר לחלום להנחית בקיץ גם את ארלינג הולאנד מדורטמונד, ב’ספורט’ הקטלוני פורסם היום (שלישי) שצ’אבי מתכנן מהפכה של ממש בהגנה, כולל צירוף של שלושה או ארבעה שחקנים לחלק האחורי.
בארסה רוצה להיפטר בקיץ מאוסקר מינגסה, קלמן לנגלה וסמואל אומטיטי. הנהלת הקבוצה מעוניינת מאוד לצרף את אנדראס כריסטנסן שמסיים חוזה בצ’לסי, ואת ז’ול קונדה המצוין מסביליה, שצפוי לעלות לא מעט. גם שמו של מתייס דה ליכט מיובנטוס עלה, אבל צירופו יהיה מסובך ביותר לאור מחירו.
בארסה חשבה גם על צד ימין ושמאל של ההגנה, כאשר סזאר אספיליקווטה מצ’לסי שקושר לקבוצה לאחרונה ולפי דיווחים אף סיכם, עתיד להצטרף בחינם. לצד השמאלי בארסה חשבה כבר תקופה ארוכה על חוסה גאיה, אבל נכון לעכשיו הוא קרוב להארכת חוזה בוולנסיה. גם ההעברה של ניקולאס טאגליאפיקו מאייאקס נפלה ברגע האחרון, אבל שמו עשוי להיות שוב על הפרק.
בתוך כך, מנכ”ל ברצלונה, פראן רברטר, התפטר מתפקידו באופן רשמי, כך לפי הודעת הקבוצה. הספרדי מונה ב-1 ביולי, אבל בעקבות חילוקי דעות שלו עם המועדון סביב הסכם החסות עם ספוטיפיי, הוא בחר לעזוב. הוא אף ניסה להתפטר במספר מקרים אחרים לאחרונה וההנהלה הצליחה למנוע זאת ממנו, אך הפעם כבר לא.