2 צפייה בגלריה
ג'וש כהן חוגג
ג'וש כהן חוגג
ג'וש כהן חוגג
(רדאד ג'בארה)
שוער מכבי חיפה, ג'וש כהן, שכבר היה אמור לחתום על הארכת חוזהו למספר שנים נוספות במועדון, בוחן הצעות בארצות הברית, ולפי שעה לא ברור אם ימשיך בקבוצה בעונה הבאה. כהן הודיע שיש בכוונתו לבדוק את האפשרות לשחק בליגת ה-MLS, והירוקים לוקחים את כל האפשרויות ולא מאיצים בשוער לחתום כבר עכשיו עד אשר לא ימצה את האופציות העומדות ברשותו.
כך או כך, נראה שבמועדון לא חוששים ממצב שכהן יעזוב, ובכל מקרה סומכים על רועי משפתי שעושה רושם מצוין באימונים ובמשחקים ששיחק: "החלום של ג'וש זה לעבור ולשחק ב-MLS, זכותו לעשות כרצונו, אבל אם לא יממש את חלומו – יאריך חוזה", אמרו במכבי חיפה.
אצל האלופה ממשיכים להתענג על הניצחון 0:6 הגדול מול מ.ס אשדוד ומודעים לכך שעכשיו חייבת להיות המשכיות גם מול קריית שמונה. ארבעת השערים של עומר אצילי במשחק אחד מעלים את השאלה האם הוא יהיה מחוזר בקיץ על ידי קבוצות מעבר לים, ולפיכך לא מהנמנע שמכבי חיפה תציע להאריך ולשדרג את חוזהו, למרות שלשחקן יש חוזה לעוד שנתיים וחצי.
2 צפייה בגלריה
עומר אצילי
עומר אצילי
עומר אצילי
(עמרי שטיין)
בכל מקרה, אצילי ממשיך לשבור כל שיא אפשרי שניתן ובמועדון הירוק משוכנעים שהוא מרוכז נטו בהשארת הכתר בכרמל זו העונה השנייה ברציפות, ולא ייתן לשום דבר להפריע לו. בשבוע הבא, הירוקים יתמודדו במשחק חוץ מול ק"ש ונראה שכאבי הראש של ברק בכר בכל מה שנוגע לסוגיית ההרכב רק ילכו ויתגברו, שכן לסגל חוזר סאן מנחם שהיה מוצהב במשחק האחרון.
גם דולב חזיזה, שהתאושש מפציעה וכבר חזר לסגל במשחק האחרון, צפוי לחזור לרוטציה: "צפוי לנו משחק סופר קשה מול ק"ש בחוץ, שלא דומה למה שהיה מול אשדוד בבית, ולפיכך אנחנו חייבים להתכונן ולבוא מוכנים בצורה הטובה ביותר".
בתוך כך, הירוקים עדכנו בנוגע למצב הכרטיסים למשחקים הקרובים. מול קריית שמונה נמכרו כל הכרטיסים לאוהדי הקבוצה, והמועדון ביקש הקצאה נוספת ויעדכן בהתאם. למשחק הבית נגד הפועל ת''א נותרו כ-2,000 כרטיסים, המכירה לקהל הרחב תיפתח הערב ב-17:00 וצפויה להסתיים ב-24 שעות הקרובות.
בכר וצ'יבוטה אחרי ה-0:6 על אשדוד