1 צפייה בגלריה
אריק טן האח ומאוריסיו פוצ'טינו
אריק טן האח ומאוריסיו פוצ'טינו
אריק טן האח ומאוריסיו פוצ'טינו
(רויטרס)
לא שקט במנצ’סטר יונייטד. השדים האדומים מציגים יכולת זוועתית בתקופה האחרונה, כשלאחר ההדחה בגביע האנגלי על ידי מידלסברו בפנדלים הגיע ה-1:1 המאכזב מול ברנלי שפגע בסיכויי הקבוצה להתברג בין ארבע המקומות הראשונים המובילים לליגת האלופות בעונה הבאה. הבוקר (חמישי) עולים דיווחים באנגליה על התבהרות המועמדים לזהות המאמן הקבוע באולד טראפורד, אך קיימים חילוקי דעות בין שחקנים בכירים בקבוצה למאמן הזמני (שימשיך לתפקיד ניהולי) ראלף ראנגניק לגבי המועמד הנבחר.
לפי רוב דוסון מ-ESPN, שחקנים בכירים במועדון רואים במאמן פאריס סן ז’רמן, מאוריסיו פוצ’טינו, כאיש המתאים לתפקיד ומינוי פוטנציאלי שלו כבר עלה לדיון. ב’טלגרף’ דווח כי כישורי הניהול של המאמן הארגנטינאי יחד עם האימונים המיוחדים, הרקורד של פיתוח שחקנים, סגנון המשחק והניסיון בפרמייר ליג מקנים לו קרדיט גדול בקרב חלק גדול מסגל יונייטד. בנוסף, במועדון בטוחים בהחתמת פוצ’טינו עקב הרצון הגדול שלו לאמן את השדים האדומים לאורך השנים ולפי דיווחים הוא עדיין בקשר עם לוק שו, אותו הוא אימן בעבר בסאות’המפטון.
יחד עם זאת, למרות הרצון הברור של השחקנים, ראנגניק סימן מועמד אחר – מאמן אייאקס, אריק טן האח. לפי דוסון, הגרמני מעריץ של המאמן ההולנדי ומאמין שהוא יתאים למנצ’סטר יונייטד. בעצם טן האח הוא היריב המרכזי של פוצ’טינו על המשרה ונלקח בחשבון באופן רציני על ידי הנהלת יונייטד. ב’דיילי מייל’ דווח כי המועדון מעוניין למנות מאמן לפני סיום העונה הנוכחית ולצרפו במהירות האפשרית על מנת שייקח חלק בהחתמת שחקנים חדשים, בנוסף לחידוש חוזים לשחקנים מהסגל הקיים.