2 צפייה בגלריה
ג'יימס יאנג
ג'יימס יאנג
ג'יימס יאנג
(לילך וויס)
אחרי שישה ניצחונות רצופים של הפועל ת"א, הוכתרו אתמול (רביעי) מצטייני חודש ינואר: ג'יימס יאנג (ה-MVP), בר טימור (הישראלי) ודני פרנקו (המאמן). אבל אז החל המשחק והרצף נקטע עם הפסד 77:65 להפועל ב"ש ללא יאנג הפצוע, שהאדומים מקווים שיהיה כשיר לדרבי מול מכבי ת"א בחצי גמר גביע המדינה ביום שני.
כרגע עדיין לא יודעים בהפועל ת"א האם יאנג יעלה על הפרקט מול היריבה העירונית מכיוון שהוא סובל מכאבים בברכו. היא אמנם לא נפוחה, אך רק אחרי שיעבור בדיקת MRI וסדרת בדיקות נוספות, יוכלו להעריך את חומרת הפציעה של הקלע המוביל של האדומים העונה (16.6 נקודות בממוצע). אגב, בשני הניצחונות בדרבי הוא קלע 26 ו-21 נקודות.
בלעדי יאנג, קרה להפועל ת"א בדיוק מה שבקבוצה חששו ממנו. אחרי סדרת הניצחונות, שבו והדגישו במועדון את החשיבות להגיע מפוקסים, אך זה לא היה המצב וניכר היה שהראש של כולם כבר בחצי גמר הגביע.
אחרי 6 ניצחונות, הפועל ת"א מפסידה לב"ש
בינתיים, האוהדים חוטפים את הכרטיסים לדרבי כאשר בשלב זה המכירה היא רק למנויים וחברי המועדון שרכשו עד אמש יותר מ-3,600 כרטיסים מתוך ה-4,600 שהקצו לקבוצה. האתר שבו התבצעה המכירה אף קרס כאשר לא עמד בלחץ של האוהדים והיום ב-17:00 כבר תיפתח המכירה לכלל האוהדים כדי לתת הזדמנות גם למי שעדיין לא רכש כרטיס מקרב המנויים וחברי המועדון. בהפועל ת"א מציינים כי ברור להם שמרגע פתיחת המכירה לכלל האוהדים, היא תסתיים תוך מספר דקות.
בתוך כך, הפועל ת"א עברה אתמול טרגדיה כאשר מאבטח מחברת האבטחה שעובדת עם הקבוצה, הגיע למשחק מול הפועל ב"ש כדי לבצע את עבודתו, אך חש ברע, פונה לבית חולים ושם נפטר מדום לב.
2 צפייה בגלריה
דני פרנקו
דני פרנקו
דני פרנקו
(שחר גרוס)