1 צפייה בגלריה
מלדאן קרסטאיץ'
מלדאן קרסטאיץ'
מלדאן קרסטאיץ'
(רדאד ג'בארה)
אם למישהו היה ספק, אז אין ספק: מלאדן קרסטאיץ’ והצוות שלו מעוניינים מאוד להמשיך במכבי תל אביב גם לעונה הבאה. אחרי חודשיים בתפקיד, המאמן הסרבי שקיבל את מבוקשו בחלון ההעברות עם החתמתו של החלוץ ג’ורג’ה יובאנוביץ’ והבלם ז’וסוואה סה, מרגיש שהוא יכול ביחד עם הצוות שהרכיב להוביל את הצהובים להצלחה. הוא ינסה עד לסיום העונה לתת פייט על המקום השני בטבלה וכמובן לזכות בגביע המדינה, שני אלמנטים שאמורים להבטיח לו את מימוש האופציה על ידי הבעלים מיץ’ גולדהאר.
כעתה דריכות המרכזית היא לקראת הדרבי ביום שבת ב-20:00. הקהל הצהוב רכש את כל הכרטיסים שהוקצו לו לקראת המשחק ולמעלה מ-7,000 צהובים ילוו את השחקנים משערים 11 ו-13. במועדון מבינים את חשיבות המשחק, גם עבור המטרה שצוינה למעלה – לתת פייט על המקום השני ולנסות לסיים בו את העונה. כמו כן, העובדה שלא ניצחו בדרבי הראשון העונה שהיה חד צדדי מאין כמוהו, גם היא יושבת בראשם של השחקנים ואנשי המועדון.
“זה המשחק הגדול ביותר בישראל מבחינתנו, יהיה מפגש צמוד מאוד שיוכרע על דברים מאוד קטנים כי הפערים בין הקבוצות כרגע הם לא גדולים מדי”, אמרו במועדון, שם כמובן מחכים לראות כיצד המאמן יפתח במשחק הקרוב כשהוא שוקל שני מערכים – 4:3:3 או 4:4:2 יהלום. נראה כי אנריק סבוריט ימשיך לפתוח כבלם בכל מקרה ואם המאמן יבחר במערך של חלוץ אחד, ג’ורג’ה יובאנוביץ’ וסטיפה פריצה יאבקו על חולצת ההרכב.
קרסטאיץ' ויובאנוביץ' לאחר הניצחון על ק"ש