3 צפייה בגלריה
ג'יימס הארדן
ג'יימס הארדן
ג'יימס הארדן
(רויטרס)
הבאזר נשמע. הטרייד דדליין ה-NBA הגיע לסיומו הלילה (חמישי) עם כמה מעברים מרתקים. הליגה הטובה בעולם הייתה משופעת בשמועות ודיווחים שהמשיכו להגיע עד הגונג האחרון ולפניכם כל העדכונים על כל השחקנים שכבר נמצאים בדרכם ליעד הבא בקריירה.
# המעבר הענק קרה: ג’יימס הארדן ופול פילסאפ עזבו את ברוקלין ועברו לפילדלפיה. ברוקלין קיבלה בתמורה את בן סימונס, אנדרה דראמונד, סת’ קארי ושתי בחירות דראפט נוספות מהסיבוב הראשון.
למעשה, מדובר בקבוצה השלישית של הארדן בשתי העונות האחרונות, לאחר שהספיק לפתוח את העונה שעברה ביוסטון לפני המעבר הגדול לברוקלין. הקלעי העמיד העונה ממוצעים של 22.5 נקודות, 10.2 אסיסטים ו-8 ריבאונדים במשחק. ברוקלין תקבל את בן סימונס, שטרם שיחק העונה לאחר שהתמודד עם משבר נפשי עמוק שנבע מההדחה עם הסיקסרס בפלייאוף בעונה שעברה מול אטלנטה.
סת’ קארי, אחיו הקטן של סטף, רשם עד כה העונה 15 נקודות למשחק לצד ארבעה אסיסטים ו-3.4 ריבאונדים. אנדרה דראמונד קלע 6.1 נקודות עם 8.8 ריבאונדים למשחק. הארדן יצטרף לג’ואל אמביד וביחד השניים יצרו שיתוף פעולה מעניין שאמור לעזור לפילדלפיה, שניצבת במקום החמישי במערב עם מאזן של 23:30. מנגד, ברוקלין, שעומדת על 25:29 במקום השמיני, תקווה להיכנס לפלייאוף.
לגבי שתי בחירות הדראפט שתקבל ברוקלין, אז ככה: הנטס יקבלו את בחירת הסיבוב הראשון של הסיקסרס בדראפט הקרוב (2022), ללא זכות לדחות את הבחירה ל-2023. בנוסף, היא תקבל את הבחירה של 2027, אותה תוכל לדחות ל-2028. אם תדחה אותה בשנה נוספת, זה יעלה לה שני מיליון דולר.
# מעבר מפתיע במיוחד: קריסטפס פורזינגיס, הסנטר הלטבי, עוזב את דאלאס ומצטרף לוושינגטון. מדובר בחיזוק מאוד משמעותי לקבוצה של דני אבדיה. מי שיעשה את הדרך ההפוכה הוא ספנסר דינווידי ודאוויס ברטאנס, שיגיעו למאבריקס.
3 צפייה בגלריה
קריסטפס פורזינגיס מטביע מול ג'ואל אמביד
קריסטפס פורזינגיס מטביע מול ג'ואל אמביד
קריסטפס פורזינגיס מטביע מול ג'ואל אמביד
(רויטרס)
# מי שעוזב את וושינגטון הוא ארון הולידיי שיגיע לפיניקס על מנת להוריד מעט את העומס מכתפיו של כריס פול.
# מונטרז הארל עוזב גם הוא את וושינגטון ומצטרף לשארלוט, ורנון קארי ואיש סמית' יעשו את הדרך ההפוכה ויצטרפו לדני אבדיה.
# דניאל טייס עוזב את יוסטון וחוזר לבוסטון, שהעבירה בתמורה את דניס שרודר לרוקטס.
3 צפייה בגלריה
דניס שרודר ודניאל תייס
דניס שרודר ודניאל תייס
דניס שרודר ודניאל תייס
(אחמד מוררה)
# בוסטון רוכשת בטרייד את הסנטר של סן אנטוניו, דריק ווייט. ג’וש ריצ’ארדסון עובר לספרס.
# טוריי קרייג עוזב את אינדיאנה ויעבור בטרייד לפיניקס, כשאר מי שיעשה את הדרך ההפוכה הוא ג’יילן סמית’, כאשר הפייסרס יקבלו בנוסף גם שתי בחירות דראפט עתידיות.
# גוראן דראגיץ’ עבר בסופו של דבר לסן אנטוניו. ת’אד יאנג עשה את הדרך ההפוכה ועבר לטורונטו.
# מרווין באגלי, הבחירה השנייה בדראפט 2018, עובר מסקרמנטו לדטרויט בטרייד מרובע. סרג' איבקה עשה את הדרך למילווקי, הקינגס קיבלו את דונטה דיווינצ'נזו. נעשה לכם סדר: באגלי כאמור בדטרויט, מילווקי כאמור קיבל את סרג’ איבקה ושתי בחירות סיבוב שני בדראפט, סקרמנטו קיבלה את דיווינצ’נזו, טריי ליילס וג’וש ג’קסון, בעוד לסמי אוג’ליי ורודני הוד עברו ללוס אנג’לס קליפרס.