3 צפייה בגלריה
אלי טביב
אלי טביב
אלי טביב
(עמרי שטיין)
בעלי בית”ר ירושלים משה חוגג שוחח עם אלי טביב לפני כמה ימים והציע לו את הקבוצה עם כל חובותיה, אך הבעלים לשעבר סירב בשלב הזה, כך נודע לראשונה ל-ONE
הבעלים הנוכחי הרים טלפון לאלי טביב והציע לו את הקבוצה ללא תמורה, אך ציין שעל טביב יהיה לקחת את כל חובות המועדון והתחייבויות המועדון כולל חובת מס שנופלת על חוגג בעקבות ההלוואה שלקח חוגג מסינגולריטים לבית"ר, המוערכת בסכום של בין 18-20 מיליון ש”ח, זאת בלי שום קשר להתחייבויות וחובות המועדון.
טביב דחה את דרישתו של חוגג בשלב הזה ומקורביו של הבעלים לשעבר אומרים שיש חבות מס שחוגג צריך לשלם על הלוואה שהעניק לבית"ר ושטביב לא מוכן לקחת על עצמו. מקורב אליו אמר: "אם הקבוצה תעבור ללא תמורה אלי ישקול לקחת אותה וזאת רק לאחר בדיקת נאותות והתחייבות של חוגג מראש לשיפוי משפטי במקרה של תביעות עתידיות".
3 צפייה בגלריה
ההפגנה נגד משה חוגג
ההפגנה נגד משה חוגג
ההפגנה נגד משה חוגג
(שחר גרוס)
ההודעה של חוגג כי ימסור את הקבוצה ללא תמורה לא משקפת את המציאות מכיוון שרוכש שייקח את המועדון יצטרך לשלם מיליונים למס הכנסה ולסגירת חובות המועדון וגרעון תקציבי ולהתמודד עם תביעות עתידיות של שחקנים שתובעים את המועדון: אדווין ג'אסי, דן איינבינדר, מרקו ינקוביץ’ ואנטואן קונטה.
לצד זה, מצבה של בית"ר ירושלים מטריד מאוד את אוהדי הקבוצה שאתמול הגיעו להפגנה מול הבית של אחותו של חוגג ביישוב נילי. האוהדים מתכוונים להמשיך בהפגנות ולהגביר אותן עד שחוגג יסכים לשחרר את הקבוצה מידיו.
3 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
משה חוגג
(אורן בן חקון)
רוב העובדים במועדון מתנגדים להפגנות האוהדים כי הם חושבים שזה פוגע בסיכוי שיגיע רוכש למועדון, אך ישנם עובדים במועדון שהם בעד ההפגנות וחוששים לומר זאת בצורה מפורשת, אך הם מייחלים לסיום דרכו של חוגג במועדון.