1 צפייה בגלריה
קנסות בליגת הנוער
קנסות בליגת הנוער
קנסות בליגת הנוער
(חגי מיכאלי)
המעקב נמשך. כמדי יום רביעי, בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל מתכנס לדון באירועים שהתרחשו על כר הדשא ומחוצה לו, ועושה את זה לא רק בקבוצות הבוגרים, אלא גם המחלקות הצעירות – מקבוצות נוער ועד לקבוצות טרום ילדים. מועדונים, קבוצות, חברי הנהלה, מאמנים ושחקנים שמואשמים בעבירות שנרשמו בדו"חות השופטים, בהחלטות שמביאות לא פעם לפגיעה לא מבוטלת במחלקות הנוער השונות.
השבוע, קבוצות הנוער נקנסו בסכום כולל של 6,500 ש”ח, קבוצות הנערים ב-12,500 שקלים וקבוצות הילדים והטרומיים ב-7,500 ש”ח. בסך הכל, המחלקות הצעירות נקנסו בסכום של 26,500 ש”ח. בשבוע שעבר, עם פרסום ONE בדבר הקנסות ההזויים כלפי מחלקות הנוער, בהתאחדות לכדורגל טענו כי מדובר ב"דמגוגיה מיותרת וכי על הקבוצות לעמוד בכללים". מתחילת 2022, ההתאחדות לכדורגל קנסה את מחלקות הנוער בלא פחות מ-192,950 ש”ח, ואנחנו רק בתחילת חודש פברואר.
אין כל עוררין כי חברי הנהלה ושחקנים אלימים, מקומם מחוץ למגרשי הכדורגל. אין לאלו מקום ובוודאי שלא לאלימות מכל סוג שהיא, זו לא הדרך. אבל הקנסות הגבוהים לא מחנכים, נהפוך הוא. הפגיעה בכיסם של מועדונים לעתים יכולה להיות אנושה, עד כדי כך שקבוצות נסגרות וילדים מוצאים עצמם ללא מסגרת. הדרך הנכונה היא לא לייצר הכנסות על גבם של המחלקות הצעירות. אפשר אחרת.
הטיפ החשוב שנתנה קורל לבעלה סרג'י רוברטו