2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ירושלים
שחקני הפועל ירושלים
שחקני הפועל ירושלים
(רז גליל)
אכזבה בהפועל ירושלים לאחר ההפסד אתמול (חמישי) 82:77 להפועל אילת במסגרת המחזור ה-15 של ליגת העל. במועדון מהבירה סופרים כבר רצף של ארבעה הפסדים כאשר הם עדיין מנסים להתאושש הן מההדחה מליגת האלופות של פיב"א והן מגביע המדינה. “התקופה הרעה נמשכת”, הודו בסביבת הקבוצה שכעת כבר מסתכלת לעבר המשחק הבא: ביום ראשון מול הפועל באר שבע.
במועדון כאמור עדיין מלקקים את הפצעים לאחר ההפסדים בשבועות האחרונים. "היינו עם שלושה תארים על הכף, כעת נותרנו עם אחד", סיפרו אצל האדומים לאחר ערב שבו חניכיו של יותם הלפרין שוב נפלו בכל מה שקשור לאספקט האגרסיביות, דבר שחוזר על עצמו למעשה מאז הסדרה מול פרומיטיי.
האגרסיביות של הקבוצה לא הייתה הבעיה היחידה, כמו גם היעדר הריכוז בעיקר ברגעים האחרונים, כאשר בריון אלן מצא את עצמו חופשי בדרך לסל כדי להעלות את יתרון קבוצתו לחמש נקודות, ובפוזישן העוקב האדומים מהבירה איבדו כדור. ההגנה הירושלמית גם כן קרטעה עת שאפשרה לחניכיו של אריאל בית הלחמי לקלוע ב-68% ל-2 נקודות. כבר לאחר ההפסד להפועל תל אביב במסגרת רבע גמר גביע המדינה חששו במועדון מסיטואציה של ירידת מתח שתתבטא ביכולת לא טובה, בדיוק כשם שקרה מול הפועל אילת.
שון קילפטריק שיחק לראשונה מזה חודש, ונראה כמי שצריך להוריד לא מעט חלודה, אך מעבר לחלודה המובנת של השחקן, נראה כי במשחקים האחרונים הדברים נראים לא מחוברים. ג'יילן אדאמס שהיה לאחד השחקנים היציבים של הקבוצה שיחק מול הפועל אילת רק 4 דקות ובמועדון הסבירו כי מדובר היה בהחלטת מאמן. במועדון מבינים כי אין איזשהו פתרון קסם ועל אף שהם תמיד סוקרים את השוק במטרה לשפר את מצבה של הקבוצה, נכון לעכשיו מבהירים בסביבת הקבוצה אין תוכנית לבצע שינויים.
2 צפייה בגלריה
יותם הלפרין
יותם הלפרין
יותם הלפרין
(רז גליל)
יותם הלפרין אמר לאחר המשחק: "מאכזב מאוד שהפסדנו, רבע שלישי טוב שלנו אבל זה לא היה מספיק. אני חושב שהפסדנו את המשחק בעיקר ברמת האגרסיביות ברבע הרביעי, פאול, ריבאונד פחות מהכדורסל. הראש למעלה. ממשיכים קדימה כי יש ליגה ארוכה לפנינו".