2 צפייה בגלריה
דני אבדיה עם הכדור
דני אבדיה עם הכדור
דני אבדיה עם הכדור
(רויטרס)
בתום ימים מתוחים עבורו, דני אבדיה נשם לרווחה כשנשאר בוושינגטון עם הגעתו של הטרייד דד ליין, שסיפק לא מעט עסקאות מפוצצות. לאחר שקיבל את הבשורה, הפורוורד הישראלי יכול היה לעלות למשחק מול ברוקלין הלילה (בין חמישי לשישי) בראש שקט, וזה גם בא לידי ביטוי על הפרקט. אבדיה רשם 32 דקות טובות מבחינה אישית, ועזר לקבוצתו לרשום 112:113 דרמטי על הנטס, שמצידם המשיכו להתרסק.
הישראלי, שהיה על המגרש בדקות המכריעות, העמיד שורה סטטיסטית שכללה 13 נקודות (5 מ-11 מהשדה), ארבעה כדורים חוזרים, אסיסט, חטיפה וחסימה. למרות שפתח על הספסל, דני היה שני רק לקייל קוזמה במספר הדקות על הפרקט אצל המארחת. ועם כבר קייל קוזמה, אז חברו הטוב של דני היה בשחקן הבולט בשורות המנצחת, כשהתכבד בטריפל דאבל ראשון בקריירה (15 נק’, 13 ריב’ ו-10 אס’) והוביל רשימת קלעים שכללה שבעה שחקנים שקלעו בדאבל פיגרס.
בצד השני, בצל הטרייד העצום ששלח את ג’יימס הארדן לפילדלפיה ואת בן סימונס לשורותיהם יחד עם עוד ארבעה שחקנים, הנטס המשיכו להתרסק על המגרש ורשמו הפסד עשירי ברציפות, למרות 31 נקודות של קיירי אירווינג ו-27 של הרוקי קאם תומאס. החבורה של סטיס נאש התדרדרה למקום השמיני המוביל למשחקי הפליי אין עם מאזן של 26:29, בעוד וושינגטון נמצאת במקום ה-11 עם מאזן 29:25.
2 צפייה בגלריה
דני אבדיה שומר על קיירי אירווינג
דני אבדיה שומר על קיירי אירווינג
דני אבדיה שומר על קיירי אירווינג
(רויטרס)
במשחק עצמו, אחרי שלושה רבעים צמודים, המארחת הצליחה לפתוח פער דו ספרתי במהלך 12 הדקות האחרונות, בזכות מהלך של סל ועבירה ומצידו של אבדיה על קיירי, אבל החבורה מהתפוח הגדול קיזזה אותו בשיטתיות ו-7.3 שניות לסיום אירווינג צימק ל-111:110 מהקו. קנטביוס קלדוול-פופ נשלח לקו על ידי הנטס ועמד בלחץ, וברוקלין קיבלה הזמנות לכפות הארכה, אך השלשה של תומאס הלכה החוצה.