1 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס ויאניס אנטטוקומפו
לברון ג'יימס ויאניס אנטטוקומפו
לברון ג'יימס ויאניס אנטטוקומפו
(רויטרס)
בתום לילה עמוס שכלל את הטרייד דד ליין ולא מעט משחקים, הספיקו ב-NBA לערוך גם את הדראפט למשחק האולסטאר 2022, במסגרתו לברון ג’יימס וקווין דוראנט בחרו את החמישיות שלהם.
קינג ג’יימס בחר ראשון לחמישייה שלו את יאניס אנטטוקומפו. יחד עם צמד הסופרטארים מלוס אנג’לס לייקרס ומילווקי, יפתחו את לברון גם סטף קרי (גולדן סטייט, דמאר ד’רוזן (שיקגו) וניקולה יוקיץ’ (דנבר) MVP העונה החולפת, שלמרות המספרים העצומים שלו גם בעונה הנוכחית, נבחר רק חמישי.
מן העבר השני, דוראנט, שלא ייקח חלק במשחק המרכזי של סוף השבוע שייערך בקליבלנד בשל פציעה, בחר לחמישייה שלו את ג’ואל אמביד (פילדלפיה), ג’ה מוארנט (ממפיס), ג’ייסון טייטום (בוסטון), אנדרו וויגינס (גולדן סטייט) וטרה יאנג (אטלנטה).
מי שצפה בבחירות וכנראה לא אהב את מה שהוא רואה היה ג’יימס הארדן, שבצל מעברו לפילדלפיה נותר אחרון ובשל כך נשלח לקבוצה של לברון מבלי שבאמת נבחר. הבחירה של דוראנט בשחקנים כמו כריס מידלטון, רודי גובר לפני חברו לשעבר לקבוצה, אומרת כנראה הכל לגבי מה שהוא חושב על מעברו.
על הספסל של לברון יישבו ג’ימי באטלר (מיאמי), לוקה דונצ’יץ’ (דאלאס), דריוס גארלנד (קליבלנד), ג’יימס הארדן (פילדלפיה), דונובן מיטשל (יוטה), כריס פול (פיניקס) ופרד ואן וליט (טורונטו). אצל דוראנט יהיו אלה לאמלו בול (שארלוט), דווין בוקר (פיניקס), רודי גובר (יוטה) זאק לאבין (שיקגו), קריס מידלטון (מילווקי), דז’ונטה מארי (סן אנטוניו) וקארל אנתוני טאונס (מינסוטה).