2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי ת"א
שחקני מכבי ת"א
שחקני מכבי ת"א
(רדאד ג'בארה)
מאמן מכבי ת”א, מלאדן קרסטאיץ׳, ייהנה מז׳וסוואה סה שהשלים שבוע אימונים מלא ויהיה בסגל וכמובן מהחלוץ ג׳ורג׳ה יובאנוביץ׳ שנכנס עוד ועוד לעניינים אחרי שער הבכורה שלו לקראת הקרב הגדול בדרבי התל אביבי מול הפועל הערב (שבת, 20:00).
כפי שדווח כל השבוע, קרסטאיץ׳ התלבט בין שני מערכים וההערכה היא כי יפתח באותו הרכב שעלה נגד עירוני קריית שמונה. במצב שכזה, סה ויובאנוביץ׳ ימתינו על הספסל להזדמנות שלהם להיכנס כמחליפים.
צפו: אהדי מכבי פורצים לאימון לקראת הדרבי
הסיבה לכך היא שהמאמן לא משוכנע שמערך 4:4:2 יהלום יהיה הנכון ביותר מהדקה הראשונה, אך בכל אופן את ההחלטה הסופית בנושא הוא יקבל לאחר אימון ההתעוררות. השחקנים בכל אופן תורגלו השבוע בשתי השיטות ואמורים להיות מוכנים.
הרכב משוער: דניאל פרץ, אנדרה ז'ראלדש, עידן נחמיאס, אנריק סבוריט, אופיר דוידזאדה, דן גלזר, עדן שמיר, גבי קניקובסקי, דן ביטון, טל בן חיים וסטיפה פריצה.

המשטרה לא אישרה את התפאורה, אוהדי מכבי זועמים

רגע לפני המשחק, ארגוני האוהדים הצהובים, מכבי פנאטיקס ואחים לסמל, זועמים על כך שהתפאורה שתוכננה למפגש בבלומפילד לא אושרה.
מהארגון מכבי פנאטיקס נכתב: “במהלך מנותק וכוחני מצד משטרת ישראל, הממשיכה לשחק משחקי כוחות, הוחלט כי התפאורה שתוכננה לדרבי לא תאושר. לא בגלל משפט מסית, עמידה בדרישות המחמירות ביותר או כל תירוץ אחר. פשוט סתם משחקי כוחות”.
עוד הוסיפו: “כל שקל ששמתם בקופת ההתרמות, כל טיפת זיעה שהלכה לה, כל שעת שינה שהתבזבזה, כל המהות שלנו כאוהדים להרים תצוגות עידוד ברמה גבוה, ובמיוחד, כל הצבע שלנו ביציע עומדים פעם אחר פעם תחת דרישות מחמירות של בטיחות, ובכל פעם אנחנו מצליחים להפוך את העולם ולעמוד בכל הדרישות האפשריות. אנחנו דורשים לאשר את התפאורה שתוכננה ועמדה בכל הקריטריונים הכי נוקשים שיש כדי להמשיך ולצבוע את היציע שלנו ולדחוף את הקבוצה שלנו”.
2 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי ת"א באימון לפני הדרבי
אוהדי מכבי ת"א באימון לפני הדרבי
אוהדי מכבי ת"א באימון לפני הדרבי
(רדאד ג'בארה)
מטעם אחים לסמל נמסר: “המשטרה לא מאשרת תפאורה והנה תקציר האירועים לפניכם: לפני מספר שבועות המועדון פנה בנוגע לאישור תפאורה לדרבי הקרוב ונענו בדרישות המשטרה. מה הם דרשו? תקן מיוחד לבד – קיבלו. ריסוס מעכב בערה – קיבלו, חמישה מטפי כיבוי - קיבלו, חמישה סדרנים שעברו הכשרה מיוחדת לאירוע – קיבלו, הדמייה של האירוע – קיבלו, קו מים זמין לכיבוי שריפות – קיבלו. מה אנחנו לא קיבלנו? אישור לתפאורה למרות שעמדנו בכל התנאים. ביזיון. מדובר בהחלטה מרתיחה שפוגעת כספית בארגון האוהדים, בתורמים ביציעים, וגם באנשים שעמלו וטרחו ימים ולילות על התפאורה המושקעת. אנחנו דורשים ממשטרת ישראל לאשר את התפאורה בהקדם האפשרי כדי שהחוויה הספורטיבית הכי יפה וגדולה בישראל תמשיך להיות כזאת”.