1 צפייה בגלריה
זידאן וארלינג הולאנד
זידאן וארלינג הולאנד
זידאן וארלינג הולאנד
(רויטרס)
השנים הבאות בכדורגל האירופי ייקבעו במידה רבה בקיץ הקרוב, אז כמה מהשחקנים הצעירים המבטיחים ביותר צפויים להכריע מה תהיה התחנה הבאה שלהם. אחד כזה הוא ככל הנראה ארלינג הולאנד, שצפוי לעזוב את בורוסיה דורטמונד.
החלוץ הנורבגי מבוקש בכל המועדונים הגדולים באירופה, אך בינתיים הוא מעורר עניין בזירה לא פחות יוקרתית – זירת הלבשת הספורט. הולאנד סיים את החוזה שלו עם נייקי לפני כחודש וחצי וכל המותגים הגדולים רוצים להחתימו. הלילה (בין שישי לשבת) פורסם בגרמניה ובספרד שאדידס, המתחרה הגדולה ביותר של נייקי, עושה הכל כדי להחתימו ונעזרה בדמות מפתיעה.
לפי הדיווח, שהתפרסם תחילה ב”בילד”, הולאנד ואביו הוזמנו לפגישה בגרמניה עם ראשי אדידס, שמצידם הזמינו שתי דמויות נוספות שאמורות היו להשפיע על הולאנד לחתום על חוזה במדי חברת ההלבשה. האחד הוא חלוץ העבר הספרדי מיצ’ו, אליל ילדותו של הולאנד. השני הוא לא אחר מאשר זינדין זידאן, שחתום על אחד החוזים הכי גדולים באדידס.
נוכחותם של השניים הייתה אמורה לשכנע את הנורבגי ואביו שכדאי להם להצטרף לחברת ההלבשה הגרמנית, ולפי הדיווחים בספרד להצטרפות כזו יכולה להיות השפעה גדולה על עתידו של הולאנד. אדידס היא חברת ההלבשה עמה חתומה ריאל מדריד, ויהיה לה אינטרס גדול מאוד שהכוכבים הגדולים שלה ישחקו בקבוצות הגדולות שלה. מנגד, ברצלונה ופאריס סן ז’רמן, בין השאר, חתומות אצל נייקי.
יש לציין שדווקא זידאן עשוי להיפגע מהסיפור, שכן המאמן כבר עזב את ריאל מדריד (וקשה לראותו חוזר לסנטיאגו ברנבאו בעתיד הקרוב) ומנגד, ישנן שמועות עקשניות על הצטרפות אפשרית שלו לפאריס סן ז’רמן. אם זה יקרה והולאנד אכן יחתום באדידס, יהיה יותר קשה לפאריסאים, שכאמור חתומים עם נייקי, לצרף אותו.