1 צפייה בגלריה
צ'ירון שרי
צ'ירון שרי
צ'ירון שרי
(עמרי שטיין)
מאמן מכבי חיפה ברק בכר יצטרך להחליט במהלך שני האימונים שנותרו עד למשחק מול עירוני קריית שמונה ביום שני מי יהיה זה שיפתח בכנף שמאל לצידם של החלוץ דין דוד ומלך שערי הליגה עומר אצילי. השניים שמתחרים על העמדה הם מאוויס צ'יבוטה ודולב חזיזה, כשהאחרון זוכה לעדיפות. אין ספק שמדובר בכאב ראש חיובי עבור המאמן, שנהנה מסגל רחב ועמוק.
צ'יבוטה אמנם לא הרשים במשחק הבכורה במכבי חיפה בתחילת השבוע מול מ.ס אשדוד, אך ניתן להבין זאת לאור הצורך בשיפור התיאום עם חבריו החדשים, וכן לאור העובדה שזה היה עבורו המשחק הראשון מול הקהל הירוק. חזיזה לעומת זאת רק התאושש מפציעה וחזר לסגל במשחק האחרון. מי שלא ישוב להרכב הוא צ'ירון שרי, שהתלונן על מתיחה בקרסול ולמרות שנטל חלק באימון, לא יפתח.
מעבר לכך נראה כי בכר עדיין לא החליט לגבי זהות הבלם שיפתח לצד בוגדן פלאניץ’, והוא יכריע בין עופרי ארד לשון גולדברג. ארד חזר להרכב במשחקים האחרונים ומגלה יכולת טובה, בעוד גולדברג שמציג העונה יכולת נהדרת חוזר מפציעה. מלבד שתי ההתלבטויות הללו, בכר ימשיך לרוץ עם אותם שחקנים שפתחו ב-0:6 על אשדוד. רז מאיר יפתח כמגן שמאלי וחוסה רודריגס כמגן ימני ובקישור לא צפויות להיות הפתעות כשעלי מוחמד, נטע לביא מוחמד אבו פאני אמורים להמשיך לשחק יחד.
במכבי חיפה מודעים לכך שהמשחק מול קריית שמונה הוא אופרה שונה בתכלית מהמשחק האחרון מול אשדוד: "ק"ש עם סלובדאן דראפיץ', במיוחד בבית שלה, היא קבוצה שעלולה לעשות לנו בעיות. נצטרך לבוא הכי מוכנים שניתן כדי לקחת שלוש נקודות ולהמשיך במסע לעבר שמירה על הכתר", אמרו במועדון.