1 צפייה בגלריה
דן גלזר מול פארליי רוסה
דן גלזר מול פארליי רוסה
דן גלזר מול פארליי רוסה
(רדאד ג'בארה)
אחד מהמשחקים הגדולים בכדורגל הישראלי ישוחק הערב (שבת) ב-20:00 באצטדיון בלומפילד כאשר הפועל תארח את מכבי לדרבי הגדול של תל אביב במסגרת המחזור ה-22 בליגת העל. קודם לכן, אחרי שספגה 6:0 כואב ממכבי חיפה, מ.ס אשדוד תנסה להתאושש בביתה דווקא על חשבון הפועל באר שבע השנייה בטבלה. עד שריקת הפתיחה, אתם יכולים לעשות קופה בווינר משני המשחקים.
לשליחת טופס ב’ווינר’, לחצו כאן.
נתחיל מהפועל ת”א. אחרי כמעט שמונה שנים, האדומים רוצים לשבור את ההגמוניה בעיר ולהביא סוף סוף ניצחון בדרבי לאוהדים. למרות שרק מקום אחד מפריד בין השתיים בטבלה (הפועל רביעית ומכבי שלישית), יחס לניצחון אדום יעניק למנחשים נכונה לא פחות מפי 4.20. לעומת זאת, ניצחון של מכבי יקנה למנחשים נכונה יחס של פי 1.60. אם תחליטו להשקיע את כספכם על תיקו, תוכלו להרוויח פי 3.20 על כספי ההשקעה שלכם.
הפועל ב”ש מגיעה לאצטדיון הי”א שבאשדוד אחרי שנוצחה ע”י מכבי נתניה במחזור שעבר והיא מחפשת ניצחון שיצמיד אותה למכבי חיפה במאבק העיקש על האליפות. ניצחון באר-שבעי יעניק למנחשים נכונה יחס של פי 1.60. ניצחון של המארחת, שספגה רק במחזור החולף שישייה מהדהדת לרשת מהאלופה, שווה יחס של פי 4.30. תיקו שווה למנחשים נכונה יחס של פי 2.15.