3 צפייה בגלריה
ערן זהבי חוגג
ערן זהבי חוגג
ערן זהבי חוגג
(האתר הרשמי של פ.ס.וו)
חמישה ימים בלבד לפני המשחק הראשון מול האקסית מכבי תל אביב בפלייאוף הקונפרנס ליג למאבק על הכרטיס לשמינית הגמר של המפעל, ערן זהבי חזר הערב (שבת) לכבוש ושבר בצורת של למעלה משלושה חודשים ב-0:5 הענק של פ.ס.וו איינדהובן על ויטסה של אלי דסה ב’דרבי ישראלי’ במסגרת המחזור ה-22 בליגה ההולנדית.
זהבי, שהוחלף בדקה ה-60, עלה ראשון על לוח התוצאות כבר בדקה הרביעית וחזר לכבוש לראשונה מאז ה-30 לאוקטובר, אז כבש ובישל ב-2:5 של איינדהובן על טוונטה, כאשר חשוב לציין, שבתווך הכוכב הישראלי החלים מפציעה במשך למעלה מחודשיים ומדובר בסך הכל בבצורת בת שישה משחקים בהם שותף במדי פ.ס.וו. ובמאזנו עד כה העונה בליגה ההולנדית 5 שערים ושלושה בישולים.
3 צפייה בגלריה
ערן זהבי חוגג
ערן זהבי חוגג
ערן זהבי חוגג
(האתר הרשמי של פ.ס.וו איינדהובן)
ברמה הקבוצתית, הקבוצה של רוג’ר שמידט הצליחה למנף את ה-0:4 על ברדה ברבע גמר הגביע ההולנדי וחזרה לנצח בליגה אחרי ההפסדים 2:1 לאייאקס ו-2:1 לאלקמאר ובזכות הניצחון, הפער מאייאקס שבפסגה ירד, לפחות באופן זמני, ל-2 נקודות בלבד ומאבק האליפות עדיין פתוח. מנגד, ויטסה של אלי דסה, שרשם 90 דקות מלאות, ספגה הפסד רביעי ברציפות אחרי שהפסידה 3:1 לכרונינגן, 3:0 לטוונטה ו-5:0 לאייאקס בגביע והיא ממשיכה לאבד גובה ומדורגת כעת במקום השישי בלבד.
3 צפייה בגלריה
אלי דסה
אלי דסה
אלי דסה
(האתר הרשמי של ויטסה)

מחצית ראשונה

דקה 4, פ.ס.וו איינדהובן עלתה ליתרון 0:1: בצורת בת שלושה וחצי חודשים הגיעה לסיומה. יירון הואן הדף בעיטה של מריו גצה, אך ערן זהבי השתלט על הכדור החוזר ובעט בעוצמה ממרחק 5 מטרים לרשת.
דקה 13: נוני מדואקה חדר לתוך הרחבה וניסה לכבוש מזווית קשה, כאשר ערן זהבי היה חופשי לגמרי ויכל להשלים צמד אם היה מקבל מסירת רוחב פשוטה.
דקה 18: קודי גאקפו בעט בעוצמה ממרחק 15 מטרים, אך הואן הדף.
דקה 22: גאקפו הקפיץ לתוך הרחבה ומצא את זהבי, שבעט בחצי מספרת, אך לא הצליח להכניע את הואן.
דקה 24, פ.ס.וו איינדהובן עלתה ליתרון 0:2: קודי גאקפו הכניס כדור עומק למאורו ג’וניור, שבעט מזווית חדה מצד שמאל והכניע את יירון הואן, שלא הגיב כראוי וספג בפעם השנייה.
דקה 28, פ.ס.וו איינדהובן עלתה ליתרון 0:3: נוני מדואקה פרץ לרחבה לאחר מבצע אישי אדיר בצד ימין והעביר כדור רוחב חד שמצא את קודי גאקפו, שממרחק 5 מטרים דחק בקלות פנימה.
דקה 39: ערן זהבי מצא את עצמו חופשי ובעט בעוצמה ממרחק 10 מטרים, אך יירון הואן ניצל את העובדה שהבעיטה הייתה למרכז השער והדף.

מחצית שנייה

דקה 60: ערן זהבי סיים את חלקו במשחק כאשר הוחלף על ידי קרלוס ויניסיוס. המשחק הבא, כזכור, מול מכבי תל אביב בקונפרנס ליג.
דקה 62, פ.ס.וו איינדהובן עלתה ליתרון 0:4: איברהים סנגארה העביר בתוך הרחבה מסירת רוחב לקרלוס ויניסיוס, שמקרוב לא התבלבל ונעץ את הרביעי.
דקה 75: איינדהובן הורידה את הרגל מהגז ואפשרה לוויטסה לצאת קצת יותר קדימה, אך הצהובים-שחורים לא הצליחו לייצר איום משמעותי.
דקה 81: אלי דסה ניסה את מזלו ממרחק 20 מטרים, אך הכדור שלו עלה מעל למסגרת שערו של יואל דרומל.
דקה 87, פ.ס.וו איינדהובן עלתה ליתרון 0:5: ריטסו דואן קיבל את הכדור על סף הרחבה מג’ואי וירמן ובעט ממרחק 17 מטרים לקורה הימנית ולרשת של יירון הואן, שנותר שוב חסר אונים.
ויטסה: יירון הואן, אלי דסה, דניליו דוקי, ריצ’רדלי באזור (אלויס אורוז, 46), יאקוב ראסמוסן, מקסימיליאן וויטק, סונדרה טרונסטאד (פטריק ורואח, 79), מאטוש ברו, ניקולאי באדן פרדריקסן (טוני דומגיוני, 46), לואיס אופנדה ואדריאן גרביץ’ (תומאס בויטניק, 74).
פ.ס.וו איינדהובן: יואל דרומל, פיליפ מואנה, ג’ורדן טזה, אוליבייה בוסקאלי, מאורו ג’וניור, איברהים סנגארה, אריק גוטיירס (מרקו ואן חינקל, 89), נוני מדואקה (ריטסו דואן, 60), מריו גצה (ג’ואי וירמן, 73), קודי גאקפו (ברומה, 73) וערן זהבי (קרלוס ויניסיוס, 60).