2 צפייה בגלריה
סטפן דה פריי מול ויקטור אוסימהן
סטפן דה פריי מול ויקטור אוסימהן
סטפן דה פריי מול ויקטור אוסימהן
(רויטרס)
הצמרת בסרייה א’ לוהטת. אחרי שהפסידה למילאן בדרבי, אינטר סיימה הערב (שבת) ב-1:1 עם הקבוצה הדולקת בעקבותיה בטבלה, נאפולי. בעקבות התוצאה, שתי הקבוצות נותרו צמודות כאשר הקבוצה הנראזורי מובילים את הטבלה בנקודה אחת בלבד. במשחק נוסף, לאציו ניצחה 0:3 את בולוניה ועלתה לפחות זמנית למקום השישי בטבלה, על חשבון היריבה העירונית, רומא.

נאפולי – אינטר 1:1

הקבוצה של לוצ’אנו ספאלטי פתחה את המשחק בטירוף וכבר בדקה השביעית לורנצו אינסינייה הקפיץ את יושבי אצטדיון דייגו מראדונה עם פנדל מדויק. הקצב נשמר ושתי הקבוצות הגיעו למספר הזדמנויות נהדרת לכבוש, אך לא מצאו את הרשת. עם פתיחת המחצית השנייה, הנראזורי חזרו למשחק. אדין דז’קו הוותיק הכניע את דויד אוספינה, השווה את התוצאה ולמעשה קבע את תוצאת המשחק.
2 צפייה בגלריה
לורנצו אינסינייה חוגג
לורנצו אינסינייה חוגג
לורנצו אינסינייה חוגג
(רויטרס)
כאמור אינטר שמרה על המקום הראשון שלה בזכות התוצאה, אך הצלע השלישית במאבק האליפות, מילאן, יכולה לעלות מחר לפסגה על חשבון היריבה העירונית. נאפולי שמרה על מרחק נקודה מהאלופה, לה עדיין משחק חסר.

לאציו – בולוניה 0:3

לאציו פתחה חזק כבר מהשנייה הראשונה. כבר אחרי 13 דקות, צ’ירו אימובילה, שנאבק ראש בראש מול דושאן ולאחוביץ’ מיובנטוס על תואר מלך השערים כבש את שערו ה-19 העונה, כאשר במחצית השנייה, צמד של מתיאה זקאני בדקות 53 ו-63 סגר עניין בתוך עשר דקות.
לאציו כאמור במקום השישי עם 42 נקודות, שלוש מעל היריבה העירונית רומא והיא עדיין חזק מאוד במאבק על המקום באירופה. מנגד, בולוניה, עם הפסד רביעי בחמשת המשחקים האחרונים בהם לא ניצחה, במקום ה-13. המשחק שודר בערוץ ONE2 למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.

טורינו – ונציה 2:1

דור פרץ עלה מהספסל בדקה ה-78 והצליח לעזור לוונציה לקטוע כדור שלג שלישי של עשרה משחקים ללא ניצחון ושני הפסדים רצופים. יוסיפ ברקאלו הבקיע עבור טורינו בדקה החמישית, אך רידג'סיאנו האפס בדקה ה-39 ודומן צ'רניגוי קבעו מהפך עבור האורחת, שהצליחה לטפס מעל הקו האדום וניצבת במקום ה-17. טורינו במקום העשירי.