3 צפייה בגלריה
שחקני חדרה זועמים על ניב שטייף
שחקני חדרה זועמים על ניב שטייף
שחקני חדרה זועמים על ניב שטייף
(עמרי שטיין)
תחושות מעורבות בהפועל חדרה. רצף של ארבעה ניצחונות רצופים בליגת העל נקטע אתמול (שבת) באצטדיון גרין, כשהחדרתים סיימו ב-1:1 עם הפועל נוף הגליל ולא הצליחו להתקרב משמעותית להבטחת הכרטיס לפלייאוף העליון כשסיום העונה הסדירה מתקרב ונותרו להם עוד 12 נקודות בקופה. במועדון לא היו מרוצים מהיכולת בייחוד במחצית הראשונה, אך יחד עם זאת הביעו תסכול וכעס מהשער שנפסל לאביאל בן חמו בדקה ה-86. “לא מובן איך זה נבדל”, אמרו בחדרה על השער שנפסל. “היה מהלך כמעט זהה גם בדרבי ושם היה גול, למה? מרגישים מאוכזבים מאוד, זה שער שנפסל על כלום וגם גול ניצחון שלקחו לנו”. בחדרה אף יצאו פומבית נגד ההחלטה של השיפוט, כאשר פרסמו בדף הפייסבוק השוואה בין השער שנפסל לבן חמו, לבין הגול שאושר בדרבי להפועל: “החידה השבועית: מצאו את ההבדלים ובין הפותרים נכונה יוגרל קורס מזורז ללימודי VAR”, כתבו והוסיפו: “נמאס מחוסר האחידות”. בנוסף, בחדרה גם הביעו כעס בנוגע למגרש בגרין כשלטענתם לא אפשר היה לשחק בו בשל הבורות ומצב הדשא.
3 צפייה בגלריה
הפוסט של הפועל חדרה
הפוסט של הפועל חדרה
הפוסט של הפועל חדרה
(צילום מסך)
לצד זאת, בחדרה גם הביעו שביעות רצון מכך שהקבוצה לא הפסידה כבר בשבעה משחקי ליגה רצופים. “אם הגענו למצב שתיקו מאכזב אותנו זה טוב, אחרי שהבטחנו את ההישארות כל דבר זה בונוס וכך גם הפלייאוף העליון. יש לנו כעת שני משחקים חשובים מאוד בבית, אם נשיד 4 נקודות מ-6, נהיה שם”. חדרה תתמודד נגד בית”ר ירושלים ומכבי פתח תקווה שנלחמות על חייהן בתחתית. בחדרה החמיאו לשלושה שחקנים בתום המשחק: שובל גוזלן, שהמשיך להיות המוציא לפועל העיקרי, למרות שכבר מספר שבועות אינו בכשירות מלאה ובימים כתיקונם היה נח למשך מספר משחקים נוספים, אולם הוא הבקיע את שערו השביעי העונה בליגה לצד שלושה בישולים. יחד איתו, במועדון החמיאו גם לדולב אזרואל, שבישל את השער ולאיבליו מרקוב על ההופעה הגנתית. לגבי הבולגרי, הוא כבר היה רגל וחצי מחוץ למועדון אחרי שגם קיבל הודעת שחרור, אולם בסופו של דבר נשאר ונראה שגם הביטחון חוזר. דיא לבאבידי הוחלף כשסבל ממתיחה וייבדק.
3 צפייה בגלריה
שובל גוזלן ודולב אזרואל חוגגים
שובל גוזלן ודולב אזרואל חוגגים
שובל גוזלן ודולב אזרואל חוגגים
(עמרי שטיין)
“התחושות מעורבות”, אמר עידו לוי לאחר המשחק. “רצינו להמשיך במומנטום שהגענו איתו אבל באנו למגרש שלא ראוי בכלל לליגת העל וגם נקלענו לפיגור בדקה קריטית. ידענו לחזור וידענו שיש לפנינו אתגר. הגענו להרבה מצבים אבל הבקענו רק גול אחד. יוצאים עם אופטימיות ואמונה שיכולים להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון”. הבלם המשיך: “חצי ראשון היה משחק לא לפה ולא לשם. קיבלנו גול ממצב אחד שהם הגיעו אליו במחצית, אני שמח שחזרנו למשחק ולא היינו רחוקים מלנצח גם. לוקחים את הנקודה הזו הלאה. המשחקים הבאים? זה לא פשוט בכלל, נפגוש קבוצות שנלחמות על הלחם כשאנחנו על הקצפת, נבוא צנועים ומחויבות ועם זה ננצח”.