2 צפייה בגלריה
דן גלזר מול פארליי רוסה
דן גלזר מול פארליי רוסה
דן גלזר מול פארליי רוסה
(רדאד ג'בארה)
תחושות קשות בהפועל תל אביב. אחרי שני הפסדים רצופים להפועל חדרה ובני סכנין, האדומים חלמו על חזרה למסלול הניצחונות דווקא בדרבי מול מכבי תל אביב, אבל שוב ירדו מאוכזבים עם הפסד, הפעם 3:2 דרמטי וכואב מאין כמוהו. המקום בפלייאוף העליון ממשיך להיות בסכנה ממשית ובשני המשחקים הקרובים נגד מכבי חיפה והפועל באר שבע, שחקניו של קובי רפואה יהיו חייבים לקחת נקודות כדי להגיע בעמדת טובה לשני מחזורי הסיום של העונה הסדירה.
"אין הפסד יותר אכזרי מזה", אמרו בהפועל תל אביב, "לא הגיע לנו להפסיד, אבל עשינו טעויות של ילדים. זה מסוג המשחקים שאתה כל כך רוצה לנצח אבל האובר מוטיבציה פוגעת, אבל הצלחנו לחזור פעמיים וכמעט דן איינבינדר עשה את השלישי, ומזה מכבי לא היו חוזרים. ביטלנו אותם כמעט לגמרי במחצית השנייה, הגיעה לנו לפחות נקודה אחת מהמשחק הזה. הפסד בדרבי זה כמו ארבעה הפסדים, נצטרך להרים את עצמנו כמה שיותר מהר לקראת מכבי חיפה".
האדומים, מהשחקנים ועד אחרון האוהדים, יצאו שבורים מבלומפילד, ואם זה לא הספיק, קיבלו עוד מכה בסיום המשחק. פארליי רוסה כינס את השחקנים בחדר ההלבשה ואמר להם: "כנראה שזה המשחק האחרון שלי בקבוצה, אני עובר לשחק בסין". השחקנים היו המומים מהפצצה שזרק הברזילאי. מסתבר שרוסה חתם בקיץ על חוזה ובו סעיף שחרור לכל קבוצה שבליגה שלה חלון העברות פתוח, בתמורה לסכום העולה על 250 אלף אירו.
בהפועל תל אביב מבינים שרוסה לא יוכל לסרב להצעה שקיבל מסין, מקבוצת טיאנג’ין ג’ינמן טייגר, אבל בלחץ של קובי רפואה נעשים ניסיונות מצד אנשי המועדון להשאירו בקבוצה. "לא נוותר על רוסה, נעשה את כל מה שאפשר, יודעים שזה יהיה קשה כי ההצעה שקיבל גבוהה מאוד", אמר גורם בקבוצה. בעקבות הלחץ, נראה שסוכם עם הקשר על כך שישחק בהפועל עד סיום העונה הסדירה ורק לאחר מכן יעבור למזרח הרחוק, בכפוף להסכמה מצד המועדון הסיני.
מדובר בארבעה משחקי ליגה, כאשר רוסה התרגש מניסיונות השכנוע של אנשי הפועל ומבחינתו יעשה את הכל כדי לסייע להם לסיים בפלייאוף העליון. בינתיים נציגיו של הברזילאי יעבדו על הוויזה ואישורים נוספים לו ולמשפחתו.
2 צפייה בגלריה
פארליי רוסה ודן גלזר
פארליי רוסה ודן גלזר
פארליי רוסה ודן גלזר
(איציק בלניצקי)
נכון לרגע זה, רוסה רק הודיע שיש עליו הצעה מקבוצה שמוכנה לשלם את הסעיף, אבל זו עדיין לא הגישה הצעה רשמית. מבחינה כלכלית, הבעלים של המועדון יכולים להיות מרוצים מכך שיכניסו סביב מיליון שקלים.
תחושות האכזבה בסיום המשחק נשמעו גם בחדר ההלבשה, לאחר שרפואה זעם על הטעויות שהובילו לשלושת השערים. "קיבלנו גולים של ילדים א', איך הייתם ככה נאיביים?", אמר המאמן שרתח ושבר את הלוח. בקבוצה לא היו מרוצים מהאיבודים וקבלת ההחלטות של שחקני הקישור, כאשר דווקא הבלם המוביל, אדי גוטליב, רשם יום חלש והיה לו חלק בשני שערים.
בין נקודות האור של האדומים היה המגן הימני, בן ביטון, שכבש את השער הראשון ואף היה מעורב בשער השני. שי אליאס ודורון ליידנר גם קיבלו מחמאות מהצוות המקצועי, כך גם אושר דוידה שכבש את השוויון. הכישרון הצעיר הרגיש כיווץ בשריר הירך האחורי, אבל הוא צפוי להיות כשיר למכבי חיפה במחזור הקרוב.