3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי נתניה חוגגים
שחקני מכבי נתניה חוגגים
שחקני מכבי נתניה חוגגים
(נעם מורנו)
קשה מאוד לעצור את מכבי נתניה בתקופה האחרונה. היהלומים של בני לם צברו אתמול (שבת) ניצחון שני ברציפות עם 0:2 על הפועל ירושלים, ובכך השלימו משחק עשירי ללא הפסד בליגה, תוך כדי שהם מעפילים לראשונה מזה זמן רב למקום המוביל לפלייאוף העליון בתום העונה הסדירה.
אבל עם כל הכבוד למה שהתנהל על כר הדשא, בקבוצה התרגשו בעיקר מהאווירה ביציעים. למעלה מ-7,000 יהלומים הגיעו ותמכו. "הדבר היפה שאפשר לקחת מהמשחק הזה הוא הקהל. איזו אווירה, איזו התרגשות" אמרו במועדון. גם שחקני עבר רבים ביניהם מוטל'ה שפיגלר, דני עציוני, ברוך חסן ועוד חזרו לפקוד את היציעים.
עיקר המחמאות בנתניה הופנו לעברו של החלוץ איגור זלאטנוביץ', שלאחר תקופה לא קלה בה סבל מחוסר ביטחון, הצליח לכבוש סוף סוף שער שדה (בנוסף לפנדל נוסף) וכל זאת, יום לאחר יום הולדתו ה-24. בנתניה הבהירו לאורך התקופה האחרונה שגם צירופו של שחקן ההתקפה פטריק טוומאסי, לא בא במקומו של הסרבי, כשגם המאמן בני לם ערך עימו שיחה בה הבהיר לו: "אני אוהב אותך ומעריך אותך, מבחינתי אתה תשחק בכל משחק ואתה החלוץ הראשון שלי".
3 צפייה בגלריה
איגור זלאטנוביץ'
איגור זלאטנוביץ'
איגור זלאטנוביץ'
(נעם מורנו)
גם אביב אברהם, שרשם מחצית שנייה מעולה והקשר בוריס ינו, זכו למחמאות. בקבוצה ציינו גם את גייאגון פארפה שנכנס כמחליף והביא לשינוי במשחק. הבשורה הטובה מגיעה מכיוונו של הקשר עדן קארצב, שספג חבלה בצלעות והוחלף במהלך המחצית הראשונה. לאחר שפונה לבית החולים ועבר צילום, הקשר לא סובל מאיזשהו שבר או סדק אלא מחבלה בלבד והוא יהיה כשיר למשחק מול מכבי פ"ת ביום שבת.
הקפטן הפורש, אלמוג כהן, יערוך מחר את מסיבת העיתונאים הרשמית לרגל פרישתו, כשהוא ישמש כמנהל המקצועי של הקבוצה הבוגרת ומחלקת הנוער, תפקיד אותו החל לבצע כבר לפני למעלה משלושה חודשים. בנתניה החליטו לפני המשחק כי אם יושג ניצחון, כהן יקיים את מסיבת העיתונאים, כשבכל תוצאה אחרת הייתה נדחית. במסיבת העיתונאים אמורים ליטול חלק גם המאמן בני לם והבעלים אייל סגל, כאשר גם אשתו של כהן, גל, תגיע ביחד עם ילדיו.
3 צפייה בגלריה
אלמוג כהן
אלמוג כהן
אלמוג כהן
(חגי מיכאלי)
עמרי גאנדלמן ספג אתמול את הכרטיס הצהוב החמישי שלו, כאשר משמעות הדבר היא שהוא ייעדר ממשחק החוץ מול מ.ס אשדוד בעוד שבועיים. "ידענו שיהיה משחק קשה ושזו יריבה שונה מהיריבות שלנו במשחקים האחרונים. אבל באנו באותה גישה שבאנו לשלושת המשחקים האחרונים. הצלחנו להביא שלוש נקודות וזו הייתה המטרה העיקרית ועשינו עוד צעד לכיוון הפלייאוף העליון”, אמר קפטן המשנה בסיום. "הקהל שלנו נתן תצוגה מטורפת והוא השחקן ה-12. אנחנו רק צריכים להגיד להם תודה, הניצחון הזה הוא עבורם ויש להם חלק עצום בו".