1 צפייה בגלריה
מונס דאבור בועט
מונס דאבור בועט
מונס דאבור בועט
(האתר הרשמי של ורדר ברמן)
הופנהיים הייתה לאחרונה במומנטום שלילי במיוחד כשרשמה ארבעה הפסדים רצופים בכל המסגרות והגיעה למפגש הערב (ראשון) עם ארימניה בילפלד כשהיא חייבת לנצח. למזלם של הכחולים הם נהנו מיכולת נהדרת של מונס דאבור שפתח בהרכב, השלים 90 דקות ובישל בניצחון 0:2 שהעלה את קבוצתו למקום החמישי בטבלה והציב אותה חזק במאבק על הכרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה.
המחצית הראשונה אופיינה בשליטה ברורה של הופנהיים שהחזיקה יותר בכדור, לחצה וגם סיכנה לא מעט את שער האורחת מהתחתית. בדקה ה-22 הופנהיים גם עלתה ליתרון מנגיחה של בנג’מין הובנר שקבע 0:1. בדקה ה-43 דאבור היה קרוב לכבוש כששחרר נגיחה קשתית וחכמה, אך הכדור פגש לרוע מזלו את המשקוף.
במחצית השנייה היכולת הטובה של החלוץ הישראלי באה לידי ביטוי גם במעורבות בשערים. בדקה ה-52 הוא כאמור בישל לאחר שהרים כדור נהדר לעברו של ג’ורג’יניו רוטר שדייק לרשת בבעיטה נפלאה לחיבור וקבע 0:2. דאבור המשיך לסכן את שער היריבה בהמשך אך לא הצליח להבקיע. בכל אופן, הוא יכול להיות מעודד מאוד מהמשחק שלו הערב. הופנהיים עם מספר נקודות זהה לזה של לייפציג הרביעית, כשרק הפרש שערים נחות יותר מציב אותה במקום שמוביל לליגה האירופית. יחד עם זאת, פרייבורג (מקום שישי) ואונין ברלין (מקום שביעי) דולקות אחריה כשגם להן אותו מספר נקודות במאזנן.

מחצית ראשונה

דקה 14: כריסטוף באומגרטנר הרים כדור טובה לרחבה, שם חיכה ג’ורג’יניו רוטר אך החלוץ לא דייק למסגרת בנגיחה שלו.
דקה 22, הופנהיים עלתה ל-0:1: דייוויד ראום הרים כדור לרחבה אותו נגח הבלם בנג’מין הובנר למשקוף. הכדור פגע בגבו של שוער בילפלד ומשם נכנס פנימה, אך לא נקבע כשער עצמי לחובתו.
דקה 36: מונס דאבור מצא את דייוויד ראום ברחבה עם מסירת עומק חכמה נהדרת, אך מסירת הרוחב של שחקן הכנף השמאלי נבלמה לקרן.
דקה 43: מונס דאבור נגח בחכמה בצורה קשתית מתוך הרחבה, אך הכדור ששחרר פגש לרוע מזלו רק את המשקוף.

מחצית שנייה

דקה 52, הופנהיים עלתה ל-0:2: מונס דאבור הרים כדור נפלא לעבר ג’ורג’יניו רוטר שפרץ לרחבה. החלוץ ניצל שמירה לקויה עליו ברחבה, השתלט על הכדור בקלות ושחרר בעיטה נהדרת עם רגלו השמאלית לחיבור השמאלי.
דקה 70: דאבור שחרר בעיטה עוצמתית מתוך הרחבה אך נהדף על ידי השוער.