1 צפייה בגלריה
שחקני רומא חוגגים
שחקני רומא חוגגים
שחקני רומא חוגגים
(רויטרס)
רומא ממשיכה לדשדש, כאשר הערב (ראשון) הקבוצה של ז’וזה מוריניו סיימה ב-2:2 בלבד מול ססואולו, לאחר שניצלה מהפסד בדקה ה-93. בתחתית, גנואה וסרלניטנה נמצאות בבור עמוק והן בדרך הבטוחה לליגת המשנה. שתי הקבוצות שנועלות את הטבלה סיימו ב-1:1 שלא משרת אף אחד מהקבוצות. קליארי, שנמצאת גם היא מתחת לקו האדום, סחטה 1:1 מול אמפולי, כאשר ורונה הביסה 0:4 את אודינזה.

ססואולו – רומא 2:2

החבורה של ז’וזה מוריניו ממשיכה לדשדש וסיימה בתיקו שני ברציפות, כשהיא נותרה במקום השביעי. תאמי אברהם כבש ראשון בכדור עונשין מ-11 מטרים, כריס סמולינג איזן אחרי שער עצמי אומלל, חמאד טראורה השלים מהפך בדקה ה-73, אבל ג’אנמרקו פרארי הורחק בכרטיס צהוב שני והזאבים ניצלו זאת כדי לחלק נקודה בזכות שער דרמטי של בראיין כריסטנטה עמוק בתוך תוספת הזמן.

גנואה – סלרניטנה 1:1

כאמור תוצאה שלא משרתת אף אחד מהקבוצות ששקועות בתחתית. גנואה, שלא הפסידה בשתי משחקי הליגה האחרונים שלה, עלתה ליתרון בדקה ה-32 משער של מתיאה דסטרו. היתרון של המארחים החזיק 13 דקות בלבד כאשר רגע לפני הירידה למחצית הראשונה, פדריקו בונאצולי השווה וקבע את תוצאת המשחק. סלרניטנה נותרה במקום אחרון עם 12 נקודות בלבד והיא רחוקה כעת תשע נקודות הקו האדום, גנואה נמצאת מקום אחד מעליה והיא עם 15 נקודות.

אמפולי – קליארי 1:1

אחרי שירדה אמש מתחת לקו האדום בעקבות ניצחון ונציה, קליארי כשלה לשוב למקומה מעל הקו אולם יכולה לצאת מעודדת מהנקודה שהשיגה. אנדראה פינמונטי העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-38 והעלה את מאזנו לתשעה שערי ליגה העונה. האורחים היו בדרך הבטוחה להפסד, אך שער של לאונרדו פאבולטי בדקה ה-84 קבע חלוקת נקודות. אמפולי נותרה במקום ה-10, קליארי כאמור נמצאת במקום ה-18 ותמשיך להילחם על חייה עד סוף העונה.

ורונה – אודינזה 0:4

אחת מהקבוצות המלהיבות העונה בסרייה א’ המשיכה את להרשים עם ניצחון ביתי קליל. ורונה פתחה בסערה ועלתה ליתרון כבר בדקה השנייה משער של פאביו דאפולי. הקשר האיטלקי בישל לאנטונין באראק את השני במשחק ואת השער התשיעי שלו העונה. למרות הפיגור, אודינזה השתלטה על משחק, הגיעה ללא מעט מצבים, אך לא הצליחה לכבוש, וכאשר אתה לא כובש אתה סופג. בדקה ה-66 ג’אנלוקה פרארי כבש את השלישי של ורונה בניסיון השלישי שלהם למסגרת. המארחים המשיכו להיות קליניים מול השער וגם הבעיטה הרביעית למסגרת נכנסה לרשת מרגליו של אדריאן טאמזה. ורונה עלתה למקום התשיעי בטבלה, אודינזה נותרה במקום ה-14.