2 צפייה בגלריה
צ'אבי ורונאלד אראוחו
צ'אבי ורונאלד אראוחו
צ'אבי ורונאלד אראוחו
(La Liga)
אחרי ה-2:4 הגדול על אתלטיקו מדריד במחזור האחרון, בברצלונה ציפו להמשכיות בעוד מפגש ענק, בדרבי של העיר מול אספניול, אך ציפיות לחוד ומציאות לחוד והקבוצה של צ’אבי סיימה ב-2:2 דרמטי בזכות שער שוויון דרמטי של לוק דה יונג עמוק בדקה ה-96. בזכות הנקודה, ברצלונה חזרה למקום הרביעי בטבלה.
“יכולנו לנצח את המשחק” אמר בסיום צ’אבי, “שלטנו במשחק ויצרנו הזדמנויות, היינו צריכים לנצל את הרגעים הטובים שלנו על מנת לנצח. שלטנו במחצית השנייה ואז הגיע השער של ראול דה תומאס. לקחנו נקודה, אבל זה לא מספיק. אני חושב שהשתפרנו בצורת המשחק ובדרך שבה אנחנו מייצרים מצבי הבקעה, אבל כשאתה במומנטום אתה חייב להבקיע”.
עוד הוסיף המאמן: “אני יותר מרגיש שאיבדנו שתי נקודות מאשר שזכינו באחת. אנחנו צריכים להמשיך במטרה שסימנו לעצמינו העונה – לסיים בין ארבע הראשונות ולהיות בליגת האלופות בעונה הבאה”.
4 שערים, 2 אדומים ומהפך בדרבי של ברצלונה
כובש שער השוויון הדרמטי, לוק דה יונג, שכבר היה רגל וחצי מחוץ למועדון בינואר, אמר: “אני לא אוהב לדבר על עצמי. אבל אני מרוכז רק בברצלונה ואני הולך לשחק ולתת את כל כולי למען הקבוצה ונראה מה יקרה בעתיד”.
ואם כבר מדברים על דה יונג, צריך להזכיר נתון הזוי במיוחד בהתחשב בברצלונה: השער של ההולנדי היה שער הנגיחה העשירי העונה של הקטלונים, שכבשו יותר שערים בנגיחות מכל קבוצה אחרת בליגה הספרדית.
ובצד של אספניול? ראול דה תומאס רשם ציון דרך כשהשלים שערים העונה מול שלוש הגדולות – ריאל מדריד, אתלטיקו מדריד וברצלונה, כשהוא השחקן הרביעי בלבד במאה ה-21 שמבקיע מול שלוש הגדולות והראשון שעושה זאת מאז לואיס גרסיה וראול טאמודו ב-2007, גם הם עשו זאת במדי אותה קבוצה, אספניול.
2 צפייה בגלריה
לוק דה יונג חוגג
לוק דה יונג חוגג
לוק דה יונג חוגג
(La Liga)