2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי פתח תקווה מאוכזבים
שחקני מכבי פתח תקווה מאוכזבים
שחקני מכבי פתח תקווה מאוכזבים
(שחר גרוס)
עד המשחק מול בית"ר ירושלים ולאחר שני ניצחונות רצופים בכל המסגרות, במכבי פ"ת האמינו שיוכלו להיחלץ מהמקום האחרון בטבלה ולהישאר בהמשך בליגה. אלא שאתמול (ראשון) המלאבסים חטפו עוד מכה קשה בסיכויי ההישרדות שלהם, שנוצחו 1:2 על ידי בית"ר ירושלים באצטדיון טדי, דווקא לאחר שהובילו, ועוד שהיו ביתרון מספרי.
"יכול מאוד להיות שזה ההפסד שגמר לנו את הסיכויים להישאר", אמרו שחקנים במועדון. חדר ההלבשה בסיום היה שקט, כשרק היו"ר אבי לוזון נכנס אליו בעצבים, פלט כמה מילים, יצא וחזר שוב. במועדון מבינים כי לאור העובדה שאתמול גם בית"ר ירושלים טיפסה מעט למעלה וברחה לפער של שבע נקודות מפ"ת, המאבק יהיה בין שלוש קבוצות וגם ההזדמנות להכניס את בית"ר עוד יותר לתחתית הבוערת ברחה.
"זה מצחיק להגיד, אבל הפסדנו לקבוצה חלשה. הכי הזוי שקיבלנו אדום ועוד אחרי זה הם אלו שכבשו שער. יש לנו עוד סיכוי מסוים, אבל נהיה חייבים לנצח את מכבי נתניה. אם לא ננצח שם, אנחנו נהיה בבעיה גדולה מאוד וזה אולי הסיכוי האחרון".
קריאף, עדי ואבוקסיס לאחר הניצחון על פ"ת
מי שספגו את עיקר הביקורת היו ארד בר, שנכנס כמחליף, טעה קשות בשער השני ובכלל, מתקשה לשחזר את היכולת שגרמה ליו"ר אבי לוזון לפנטז על מכירתו בסכומים גדולים. כפי שכבר פרסמנו, הקשר בכל אופן מסרב להאריך חוזה ובפ"ת מקווים שכן יוכלו למכור אותו.
גם הבלם מרכוס דיניז, שכבר ביקש לעזוב וחזר בו, ממשיך להציג יכולת רעה, כשבפ"ת לא אוהבים את שפת הגוף של השחקן ויכולתו. יש לציין שהבלם תחילה לא תוכנן לפתוח בהרכב, שכן הוא לא לקח חלק באימון ביום שישי והצליח להתאמן רק באימון המסכם בשבת.
"אחת הבעיות שלנו, היא שאין פה שחקנים שיתאבדו על ההישארות. הרי חצי סגל לא יהיה פה: עוואד מסיים השאלה, גם בנדה, חצי מהזרים לפחות יעזבו, עידו שחר חוזר למכבי ת"א. זה לא שיש פה יותר מדי שחקני בית שיתנו את הדם. חסרה זהות בקבוצה הזאת", ביקר גורם בקבוצה.
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי פתח תקווה
שחקני מכבי פתח תקווה
שחקני מכבי פתח תקווה
(שחר גרוס)
הקשר לאמק בנדה נפצע אתמול בברכו והוחלף במהלך המחצית הראשונה, כאשר בפ"ת חוששים ממתיחה בצד הברך אך ההערכה היא שלא מדובר בפציעה חמורה. בכל אופן, השחקן צפוי להיבדק במהלך היום. מנגד, הבלם אור בלוריאן, שנעדר משני המשחקים האחרונים עקב מתיחה במפשעה, ישוב לסגל לקראת המשחק בשבת (15:00) מול מכבי נתניה.
"זה הפסד מאכזב מאוד. לא היינו במשחק מתחילתו וגם אחרי שהם קיבלו את האדום, היינו צריכים להרגיע את המשחק ולהמשיך לשמור על התוצאה. לא עשינו את זה, נצטרך להרים את הראש ולהמשיך קדימה", סיכם בסיום הקשר עידו שחר. על המצב המנטלי אמר: "אין מה לעשות, צריך להרים את הראש ולהמשיך לעבוד באימונים. לעבור על הטעויות שעשינו ומה צריך לשפר ונשפר את זה למשחק הבא".