3 צפייה בגלריה
רטין אובאסהון, סולימאן בריימו ואדם אריאל מרוצים
רטין אובאסהון, סולימאן בריימו ואדם אריאל מרוצים
רטין אובאסהון, סולימאן בריימו ואדם אריאל מרוצים
(לילך וויס)
שביעות רצון מההגנה אצל הפועל ירושלים לאחר הניצחון אמש (ראשון) 58:74 על הפועל באר שבע במסגרת משחק השלמה מהמחזור ה-12 בליגת העל. האדומים מהבירה חיפשו לצאת מהתקופה הלא טובה אליה נקלעו, ולאנשי המועדון היה ברור כי יש רק דרך אחת לצאת לדרך חדשה והיא לנצח. ירושלים כעת מישירה מבט לעבר משחקה הבא במסגרת לגת העל ביום ראשון הבא נגד הפועל גליל עליון.
כבר לאחר ההדחה מגביע המדינה בשלב רבע הגמר מול הפועל תל אביב, בסביבת הקבוצה לקחו בחשבון כי צפויה ירידת מתח שתבוא לידי ביטוי על הפרקט לאור ההדחות מהגביע ומליגת האלופות של פיב"א והדבר אכן קרה.
יחד עם זאת, אמש ההגנה של יותם הלפרין עצרה את הפועל באר שבע על 58 נקודות כשהיא קולעת ב-33% לשתיים, 31% לשלוש וכשהם כופים על הקבוצה הדרומית 18 איבודי כדור. למרות היכולת הטובה, בסביבת הקבוצה האמינו כי היא יכולה הייתה לשחק אפילו טוב יותר וסיכמו, "ממשחק כזה לוקחים רק את הניצחון".
3 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ירושלים מרוצים
שחקני הפועל ירושלים מרוצים
שחקני הפועל ירושלים מרוצים
(מרטין גוטדאמק)
"רצינו את הניצחון הזה" אמרו בסביבת המועדון, כאשר סיפור הניצחון יכול היה להיות בקלות האגרסיביות שהפועל ירושלים הציגה מול הפועל באר שבע שדוגלת בסגנון משחק פיזי, אך בסופו של דבר הוא יכול להיות רק ג'יילן אדאמס.
הגארד, שירד מהפרקט בפיס ארינה לאחר ההפסד במשחק השלישי בסדרה מול פרומיטיי כאשר הוא בוכה, נראה היה כי יצא מהקצב ובהפסד להפועל אילת במחזור הקודם הוא שותף רק לארבע דקות, אך אתמול הוא כבר זכה לחיבוק מאדם אריאל והיה נראה שהוא בהחלט חזר לעניינים עם 16 נקודות, חמישה ריבאונדים ושישה אסיסטים.
3 צפייה בגלריה
ג'יילן אדאמס זורק
ג'יילן אדאמס זורק
ג'יילן אדאמס זורק
(מרטין גוטדאמק)
אריאל, שנראה שמח במיוחד לאור היכולת של אדאמס, סיפק יכולת טובה גם כן כשסיים עם שבע נקודות ומדד +/- של 15+. מי שעוד שקיבלו מחמאות לאחר המשחק היו סולימאן בריימו על היכולת שלו בצד ההגנתי, כמוהו גם רטין אובהסואן, שסיים את המשחק עם מדד ה-+/- הגבוה בקבוצתו עם 26+. מאמנם של האדומים-לבנים מהבירה יכול להיות גם שבע רצון מיכולתו של נועם דוברת שנראה כי מתחיל להיכנס לקצב ההתקפי.
אדם אריאל אמר לאחר המשחק: "היינו פשוט חייבים את הניצחון הזה, עשינו הכל כדי להשיג את הניצחון, זה לא היה המשחק הכי יפה שלנו אבל שמרנו ועצרנו אותם על 58 נקודות. אנחנו לוקחים את הניצחון ומתחילים להשתפר צעד אחר צעד".
חזרו לתלם: הירושלמים ניצחו את באר שבע