3 צפייה בגלריה
רפי מנקו
רפי מנקו
רפי מנקו
(נעם מורנו)
תחושות קשות בהפועל חולון לאחר התבוסה 83:63 לבני הרצליה אתמול (ראשון) במסגרת חצי גמר גביע המדינה. התחושות בסביבת המועדון נבעו בעיקר מהדרך בה נראתה הקבוצה. חניכיו של גיא גודס, שצלחו מספר משחקי נוקאאוט, לא הצליחו לייצר שטף קבוצתי כבר מן הפתיחה ובמועדון הודו לאחר המשחק כי הרצליה פשוט רצתה יותר וכי הגיע לה לנצח.
"לא נכנסנו טוב למשחק, לא הצלחנו לייצר שטף קבוצתי", סיפרו בחולוניה. בני הרצליה פשוט פירקה את המשחק הקבוצתי של הסגולים צהובים, בדרך ליתרון מבטיח בן 17 נקודות כבר ברבע הראשון. סיפור המשחק היה הקליעה מבחוץ, כאשר הרצליה של אורן אהרוני קלעה 11 שלשות ב-58%, בעוד מנגד חולון נעצרה על 25.7%: "השלשות לא נכנסו ולקחנו זריקות טובות", אמרו באכזבה בסביבת הקבוצה.
הסגולים צהובים חזרו מפיגור דו ספרתי מספר פעמים העונה, הם שרדו ברבע גמר הגביע מותחן מול הפועל חיפה וצמד משחקים מול בשיקטאש שהיה שווה מקום ב-16 האחרונות של ליגת האלופות, וכל זאת כאשר בין לבין מאוריציו בוסקאליה הוחלף בגיא גודס. האחרון הוביל את המועדון לניצחון מרשים במיוחד על לודוויגסבורג הגרמנית במשחק שהיה בגדר ניצחון חובה: "שרדנו הרבה מאוד דברים עם הרבה הקרבה ונחישות, אין קסמים, זה לא יכול לקרות כל פעם", סיכמו במועדון את נושא הקאמבקים.
גודס: ״הרצליה היו נהדרים״
"עצרנו את כריס באב, אבל כל הצוות המסייע הגיע במלוא הדרו", ניסו להסביר בסביבת הקבוצה מה לא עבד. בסופו של דבר היה נראה כאילו חניכיו של גודס פשוט נקלעו לסערה המושלמת, תוך כדי שהם פוגשים קבוצה שפשוט הייתה רעבה יותר מהם. ברבע הרביעי עוד היה ניסיון קאמבק שיצא לדרך עם תרגילי קליעה לטיירוס מגי שצלחו, בעוד הרצליה התקשתה במעט לשים נקודות על הלוח. אותו הסיפור קרה בחזרה מהמחצית הראשונה אך כפי שהסבירו בחולון: "לא הצלחנו לתרגם לנקודות בהתקפה", והרצליה של אורן אהרוני הצליחה לחזור מחדש לשטף ההתקפי שלה.
3 צפייה בגלריה
גיא גודס
גיא גודס
גיא גודס
(איציק בלניצקי)
רפי מנקו אמר לאחר המשחק: "משחק לא טוב שלנו, דברים לא הלכו כמו שרצינו, מגיע כל הקרדיט להרצליה שניצחו אותנו בכל אספקט של המשחק. אני חושב שזה שילוב של כמה דברים. ברגע שהם פתחו כמו שהם שפתחו, ולא החטיאו כדור, והדברים לא הסתדרו, אז איבדנו ביטחון ונגררנו אחריהם כל המשחק, לא שלטנו בקצב. שם זה נגמר”.
המשיך מנקו והוסיף: “כקבוצה הם שיחקו הרבה יותר טוב מאיתנו, הדברים הלכו להם כמו שהם תכננו. כולנו היינו בסיטואציות האלה, כל שנה מגיעים שחקנים ועוזבים שחקנים, התפקיד שלנו זה להתחבר כקבוצה כמה שיותר מהר, יש לנו עוד דרך לעבוד כאן, זה עדיין לא מאה אחוז. אם היינו יודעים מה הבעיה בהתקפה היינו פותרים את זה כבר”.
3 צפייה בגלריה
רפי מנקו מאוכזב
רפי מנקו מאוכזב
רפי מנקו מאוכזב
(חגי מיכאלי)
הפורוורד סיכם את תחושותיו: “לא מצליחים להגיע לסקור גבוה. אנחנו קודם כל קבוצת הגנה ונצטרך לעצור קבוצות על סקור נמוך, הם הפתיעו אותנו עם האחוזים המדהימים מבחוץ. המוטיבציה שם תמיד, אני רק חושב עד כמה התוצאה הזאת מבאסת, לא ככה רצינו שזה יהיה. לא מגיע לקהל שלנו לעבור את זה כמו שלנו זה לא מגיע. נצטרך להרים את עצמנו כדי להגיע לשם בהמשך".
בתוך כך, בהפועל חולון כבר מתחילים להסתכל לעבר משחקם הבא ביום ראשון בגן נר מול הפועל גלבוע גליל, כשבמועדון מקווים לחזור למסלול הניצחונות על מנת שלא להסתבך בטבלה.