1 צפייה בגלריה
לוק דה יונג על כותרות העיתונים בספרד
לוק דה יונג על כותרות העיתונים בספרד
לוק דה יונג על כותרות העיתונים בספרד
(מערכת ONE)
רבים הרימו גבה כשלוק דה יונג הגיע לברצלונה, אבל עם שער כל 144 דקות קשה להתווכח. אתמול (ראשון) החלוץ ההולנדי נכנס כמחליף והבקיע שער שוויון דרמטי מול אספניול בדרך ל-2:2. למעשה, הוא כבש בארבעה מחמשת משחקיו האחרונים עבור הקבוצה של צ’אבי. המשחק, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, שודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.
בארסה כבשה העונה לא פחות מעשרה שערי ליגה בנגיחה, יותר מכל קבוצה אחרת והכי הרבה שלה מאז 2016/17, כשאז עשתה זאת ב-38 משחקים: “לוק דה יונג וכיבושים בזמן פציעות זה לא צירוף מקרים, זה שילוב של כוח מנטלי ואופי. נקודה שעשויה להיות ההבדל במאי בין מקום בליגת האלופות לאירופית”, ניתחו בספרד.
4 שערים, 2 אדומים ומהפך בדרבי של ברצלונה
דה יונג היה אחראי לאחרונה על שער ניצחון מול מיורקה, על הגול הראשון מול גרנאדה, שער שוויון מול ריאל מדריד וכאמור השוויון בדרבי. צ’אבי קורא לו דוגמה למקצוענות בכל הזדמנות אפשרית, והחלוץ המושאל מסביליה שכבר היה עם רגל וחצי בחוץ הצליח להפתיע את כולם. מי זוכר כעת שהוא היה מועמד כמעט ודאי לעזיבה בינואר?
מעבר לפסטיבל דה יונג שאפילו כונה “מושיע” בכותרות העיתונים בספרד, התעסקו גם בפתק שהעביר צ’אבי לשחקניו במהלך ההתמודדות, כאשר סרחיו בוסקטס וג’רארד פיקה הסתכלו בו והעבירו את ההוראות לשאר השחקנים. הפתק עסק בשינוי הטקטיקה אחרי כניסתם של ניקו גונסאלס ואוסמן דמבלה. אחרי המשחק צ’אבי הסביר שהיה הרבה רעש מהקהל והוא לא הצליח להעביר את מה שרצה בצורה ברורה אז בחר בשיטת הפתק: “זה ביני לבין השחקנים”.