2 צפייה בגלריה
כריס ג'ונס עם הכדור
כריס ג'ונס עם הכדור
כריס ג'ונס עם הכדור
(איציק בלניצקי)
אחרי שעזב את מכבי תל אביב, כריס ג’ונס רושם פריחה מחודשת במדי וילרבאן. הרכז בן ה-28 סיים אתמול (ראשון) עוד משחק פנטסטי שלו עם 19 נקודות בניצחון 79:87 על מונאקו בליגה הצרפתית ובכלל, ג’ונס רושם ממוצעים של 13.1 נקודות ו-3.7 אסיסטים ביורוליג ולמרות שקבוצתו לא רושמת עונה טובה במפעל האירופי הבכיר, מבחינתו של הרכז בן ה-28 מדובר בעונה נפלאה.
ג’ונס התראיין אתמול בטורקיה וסיפר על התקופה שלו במכבי ת”א: “היה קשה במכבי. כשהגעתי ידעתי למה אני מסוגל ברמות האלה, אבל הייתי מוגבל מאוד בדקות משחק. בעונה הראשונה שלך ביורוליג אתה צריך להוכיח את עצמך, אבל לא יכולתי לעשות את זה בגלל שהיו שם הרבה גארדים טובים. המשכתי לעבוד קשה וכשקיבלתי את ההזדמנות ניסיתי לעשות את הכי טוב שלי”.
ג’ונס המשיך: “אני מודה למכבי שהימרה עליי, אבל עכשיו אני שחקן של וילרבאן ואני כבר לא דואג לסטטיסטיקות אישיות, אלא אך ורק להצלחה של הקבוצה שלי. לא קיבלתי את ההזדמנות שרציתי במכבי, אבל וילרבאן הימרה עליי כרכז ראשון ומאוד התרגשתי מכך. מהנקודה הזו ידעתי שאין לי דרך חזרה ושאני חייב הפעם לנצל את הצ'אנס הזה שקיבלתי. מכבי תל אביב החליטה לא לממש את האופציה עליי, כך שההצעה מווילרבאן הייתה נפלאה עבורי".
2 צפייה בגלריה
עומרי כספי, אנג'לו קלויארו, כריס ג'ונס ואנטה ז'יז'יץ'
עומרי כספי, אנג'לו קלויארו, כריס ג'ונס ואנטה ז'יז'יץ'
עומרי כספי, אנג'לו קלויארו, כריס ג'ונס ואנטה ז'יז'יץ'
(איציק בלניצקי)
על החיים בישראל סיפר הרכז: “זו מדינה נחמדה מאוד. האוהדים שם היו משוגעים, אבל לא ראיתי אותם מספיק בגלל מגפת הקורונה, רק לקראת סוף העונה אבל הם בהחלט היו מדהימים. האוכל בישראל נהדר, היא מדינה ידידותית מאוד לאמריקאים. המשפחה שלי הרגישה מאוד בנוח שם. גם מזג האוויר בישראל היה מדהים, הילדים שלי היו כל יום בחוף הים”.
אך בנוסף לרגעים ולזיכרונות הטובים, ג’ונס חשף גם את הצד הבעייתי יותר של ישראל: “תל אביב עיר נחמדה, אבל היא לא מתאימה לאופי שלי. היא עיר גדולה ורועשת ואני אדם שקט. בנוסף, ישראל מדינה מאוד יקרה וזה מאוד הדאיג אותי”.
דני פרנקו: אין פייבורטית בגביע