2 צפייה בגלריה
דולב חזיזה
דולב חזיזה
דולב חזיזה
(עמרי שטיין)
מכבי חיפה תגיע הערב (שני 20:15) למשחק חוץ בקריית שמונה עם אלפי אוהדיה הנאמנים, ותשאף לזכות בשלוש נקודות יקרות במפגש לא פשוט ולפתוח פער של חמש נקודות על פני השנייה בטבלה, הפועל באר שבע.
הירוקים זוכרים היטב את משחק החוץ האחרון בעונה הקודמת בק"ש, בו הקבוצה הייתה צריכה ניצחון ובסופו של דבר סיימה בתיקו דרמטי. הפעם, מכבי חיפה מגיעה למשחק חוץ מול קבוצה שיודעת שזו ההזדמנות האחרונה שלה לפנטז על כרטיס לפלייאוף העליון: "מדובר במוקש לא קטן. אף פעם לא היה קל לשחק במגרש בק"ש. אם ננצח, הדבר ייתן לנו דחיפה ענקית לתואר", אמרו בקבוצה.
הרכב עירוני ק”ש: דזיוגאס ברטקוס, גיא מזרחי, איתי בן שבת, עאיד חבשי, זיו מורגן, יוליוס סוקס, ידין לוגסי, נדב נידם, רועי קהת, מוחמד שכר ואיתמר שבירו.
הרכב מכבי חיפה: ג’וש כהן, חוסה רודריגס, בוגדן פלאניץ’, עופרי ארד, רז מאיר, עלי מוחמד, מוחמד אבו פאני, נטע לביא, עומר אצילי, דולב חזיזה ודין דוד.
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה חוגגים בסיום
שחקני מכבי חיפה חוגגים בסיום
שחקני מכבי חיפה חוגגים בסיום
(עמרי שטיין)
המאמן ברק בכר ימשיך לתת קרדיט כמעט לאותו הרכב שפתח בניצחון הגדול 0:6 מול מ.ס אשדוד, עם שינוי אחד בחלק הקדמי – דולב חזיזה במקומו של מאוויס צ'יבוטה. חזיזה ישחק לצידם של דין דוד, שכבש עד כה 12 שערים, ועומר אצילי, שמחזיק במלכות השערים עם 17 כיבושים.
2 צפייה בגלריה
דולב חזיזה
דולב חזיזה
דולב חזיזה
(עמרי שטיין)
במרכז ההגנה ימשיך עופרי ארד לקבל קרדיט. הבלם, שעד לפציעתו של שון גולדברג התדפק על דלתות ההרכב, חזר לכושר משחק גבוה. גולדברג, שהיה בין המצטיינים עד לאותה פציעה, יחזור לרוטציה בהדרגה. מי שחוזר לסגל אחרי שהתאושש מפציעה הוא סאן מנחם.
מנגד, מי שמוצא את עצמו מחוץ לסגל הוא צ'ירון שרי, שהתלונן על פציעה. הקשר בכל מקרה לא היה אמור לפתוח במשחק, בדומה למשחק האחרון בסמי עופר, ונראה שהחזרה של נטע לביא להרכב תקשה בהמשך על שרי למצוא מקום בהרכב, בעיקר בגלל העובדה שעלי מוחמד ומוחמד אבו פאני מצטיינים בכל משחק.