1 צפייה בגלריה
ניקו גונסאלס, רונאלד אראוחו וגאבי
ניקו גונסאלס, רונאלד אראוחו וגאבי
ניקו גונסאלס, רונאלד אראוחו וגאבי
(רויטרס)
השיפור המתון ביכולת של ברצלונה תחת צ’אבי יכול לעודד אותה ואף עורר תקווה מחדש על מאבק הקבוצה בכל הנוגע למקומות המובילים לליגת האלופות בעונה הבאה. יחד עם זאת, הקטלונים יכולים לחשוש מהיכולת הטובה של חלק מהשחקנים שלהם שמעוררים עניין ברחבי המועדונים הגדולים ביבשת, ולפי דיווח היום (שני) ב’מארקה’, ינסו לשים את ידם על כוכבי בארסה.
הסיטואציה של המועדון בעייתית ביותר בנוגע לשני שחקנים – גאבי ורונאלד אראוחו. השניים נמצאים במשא ומתן עם ברצלונה כבר במשך חודשים אך המועדון עדיין לא הגיע איתם להסכמות. אראוחו מחזיק בהצעות טובות ממנצ’סטר יונייטד וצ’לסי, כשגם עתידו של סרג’י רוברטו לא בטוח. הבלאוגרנה לא בטוחים לגבי חידוש חוזהו של הקשר, כשגם אם תגיע הצעה, היא תהיה נמוכה במיוחד.
יהלום נוסף של צ’אבי שגורר ענייו רב ברחבי היבשת הוא ניקו גונסאלס. לפי הדיווח, חמישה מועדונים גדולים מרחבי היבשת צדו את עיניהם אחר הקשר: אחד מגרמניה, אחד מאיטליה ושלושה מאנגליה, כשמנצ’סטר סיטי היא אחת הקבוצות. יחד עם זאת, ניקו חתם רק במאי האחרון על חוזה חדש שעשוי להשאיר אותו בברצלונה עד 2024, כשסעיף השחרור הדמיוני שלו העומד על 500 מיליון אירו כל הנראה יפגע בסיכויי לשחק מחוץ לספרד. צ’אבי צריך להתחיל לשמור על הכוכבים שלו?