2 צפייה בגלריה
נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ'
(רויטרס)
פרשת נובאק ג’וקוביץ’ באוסטרליה ממשיכה להסעיר את עולם הספורט. כזכור, לאחר טלטלה גדולה ושינויים רבים בהחלטות, גורש נולה בחודש שעבר מאוסטרליה לאחר שהממשלה ביטלה את הוויזה שלו מאחר ולא התחסן. היום (שלישי), בראיון שסיפק ל-BBC, הצהיר במפורש המדורג 1 בעולם: “אני לא אנטי לחיסונים אבל אקריב זכייה בתארים אם יגידו לי לעשות זאת”.
ג’וקוביץ’ שיתף: “מעולם לא הייתי נגד התחסנות אבל תמיד תמכתי בלתת חופש בחירה למה אתה רוצה להכניס לגוף שלך. העיקרון של ההחלטה על הגוף שלי חשוב לי יותר מכל תואר או דבר כזה או אחר. אני מנסה לזרום עם הגוף שלי כמה שאפשר”. יחד עם זאת, הסרבי טען כי הוא עם ראש פתוח ביחס לקבלת החיסון בעתיד “בגלל שכולנו מנסים בצורה קולקטיבית למצוא את הפתרון הטוב ביותר לסיים את מגיפת הקורונה”.
ג’וקוביץ’ התייחס גם לביקורות הרבות כלפיו: “אני מבין שיש המון ביקורת ואני מבין שלאנשים יש תאוריות שונות לגבי כמה הייתי בר מזל (כשהחלים מקורונה) וכמה נוח לי. אבל לאף אחד אין מזל ולאף אחד לא נוח לקבל קורונה, מיליוני אנשים סובלים ועדיין נאבקים עם הנגיף ברחבי העולם. אז אני לוקח את זה מאוד ברצינות, אני ממש לא אוהב שמישהו חושב שניצלתי לרעה משהו לטובתי כדי לקבל בדיקת PCR חיובית ובסופו של דבר לנסוע לאוסטרליה”.
2 צפייה בגלריה
נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ'
(רויטרס)
הסרבי התייחס לאכזבה שחווה מאי ההשתתפות באוסטרליה וגם שפך אור על הפרשה: “הייתי מאוד עצוב ומאוכזב מהצורה בה זה הסתיים עבורי באוסטרליה, זה לא היה פשוט. אז למעשה, מה שאנשים כנראה לא יודעים זה שלא גורשתי מאוסטרליה על בסיס שלא התחסנתי או ששברתי כללים או שטעיתי בהצהרת הוויזה שלי. כל זה למעשה אושר ואושר על ידי בית המשפט הפדרלי של אוסטרליה ושר ההגירה”.
עוד הוסיף: “הסיבה שבגללה גורשתי מאוסטרליה הייתה בגלל ששר ההגירה השתמש בשיקול דעתו כדי לבטל את הוויזה שלי בהתבסס על תפיסתו שאני עלול ליצור איזושהי התנגדות נגד התחסנות במדינה או בעיר, בגלל שאני לא מסכים עם זה לחלוטין”. כמו שזה נראה, המדורג 1 בעולם ממשיך להיות אחת הדמויות הכי צבעוניות בעולם הספורט ולספק פנינים, כשככל הנראה, זאת ממש לא הפעם האחרונה.