2 צפייה בגלריה
כותרות העיתונים בספרד
כותרות העיתונים בספרד
כותרות העיתונים בספרד
(מערכת ONE)
ריאל מדריד יודעת שכדי להיות חלק מרבע גמר ליגת האלופות היא תצטרך לספק הופעה גדולה לעיני הקהל בסנטיאגו ברנבאו במשחק הגומלין מול פאריס סן ז’רמן. החבורה הצרפתית תגיע לבירת ספרד עם יתרון 0:1 יקר, שנתן לה לא אחר ממי שנחשב לחלום הוורוד של האוהדים הלבנים – קיליאן אמבפה, שבאופן טבעי תפס כמעט את כל תשומת הלב גם מהתקשורת הספרדית, שאול שכחה לרגע שעדיין לא מדובר בשחקן הבלאנקוס.
במארקה התלהבו מהספרדית שהפגין החלוץ בעמדת הראיונות בסיום “אמבפה הפתיע את כולם עם ספרדית שוטפת, הוא הבין את השאלות וענה בצורה בהירה. הוא אפילו זרק רמז בנוגע לעתידו עם חיוך קורץ לעבר הכתב הספרדי”, נכתב בכלי התקשורת המדרידאי, שם מחפשים בנרות כל רמז שיכול להעיד על הגעתו של החלוץ לריאל בקיץ. מי ששמחו לעקוץ היו כמובן עיתוני קטלוניה, כשבמונדו דפורטיבו נכתב: “אמבפה ניצח ריאל מדריד חלשה”.
גם קרלו אנצ’לוטי, מי שעשוי להיות המאמן הבא של הכוכב, החמיא: “אמבפה הוא השחקן הטוב ביותר באירופה, הוא כך כך החלטי”. בנוגע להופעה של קבוצתו, הוסיף האיטלקי: “לא שיחקנו טוב, לא שיחקנו כפי שרצינו, פ.ס.ז’ הייתה עדיפה עלינו. לא שלטנו בכדור, זו ממש לא הדרך בה רצינו לשחק. התגוננו בצורה טובה, אך לא היינו מספיק אגרסיביים. הסיכויים של פאריס לעבור לשלב הבא גדולים יותר, אבל זה לא בלתי אפשרי עבורנו. אני אופטימי, זה שאין שערי חוץ זה טוב לנו”.
2 צפייה בגלריה
קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי
(רויטרס)
בנוגע לכוכב שלו, קארים בנזמה, שהיה על תקן נעדר על הדשא בפאק דה פראנס, הוסיף המאמן: “הבעיה שלו לא הייתה פיזית, הכדורים לא הגיעו אליו וזה עלה לנו במשחק. לכן גם החלפתי אותו לקראת הסיום”.
על העובדה כי קסאמירו ומנדי ייעדרו בגומלין אמר המאמן: “נמצא תחליפים טובים עבורם לגומלין. דיברתי עם צוות השיפוט לאחר המשחק ואמרתי להם שההחלטה להעניק להם כרטיסים צהובים הייתה שגויה”.
על מי ללכת במפגש בין ריאל לאלבאס?