1 צפייה בגלריה
איזה מופע. יאניס אנטטוקומפו
איזה מופע. יאניס אנטטוקומפו
איזה מופע. יאניס אנטטוקומפו
(רויטרס)
בפעם הקודמת שיאניס אנטטוקומפו קלע 50 נקודות, הוא הוביל את מילווקי לאליפות ראשונה מזה 50 שנה עם הצגה על הראש של פיניקס בסדרת הגמר. הלילה (בין שלישי לרביעי) שוב הסופרסטאר הגיע ל-50 והוביל את הבאקס ל-119:128 על אינדיאנה כשהוא מוסיף 14 ריבאונדים.
יאניס עשה את זה עם 17 מ-21 מהשדה ורק שלוש שחקנים הגיעו ל-50 נקודות לפניו עם פחות זריקות: אדריאן דאנטלי (17) ב-1980, ווילי ברטון (19) ב-1994 ודמיאן לילארד (20) בשנה שעברה. "זו יעילות, זה יאניס", אמר מאמן מילווקי, מייק בודנהולצר, שנותר כמעט חסר מילים אחרי המופע, "הוא מיוחד. קשה לעכל משחק של 50 נקודות עם 21 זריקות".
זה היה המשחק הרביעי בקריירה של אנטטוקומפו עם 50 נקודות ומעלה, כולל הפלייאוף, והשביעי עם לפחות 40 נקודות. הוא השחקן השלישי בהיסטוריה של הליגה שרושם 50 נקודות ב-80% מהשדה ו-10 ריבאונדים אחרי ווילט צ'מברליין (ארבע פעמים) וקארל מאלון, וזו הייתה בסך הכל הפעם ה-12 בתולדות ה-NBA ששחקן מגיע ל-50 נקודות ומעלה עם לפחות 80% מהשדה. 26 מהנקודות שלו אנטטוקומפו קלע בצבע, וכשהפייסרס שלחו אותו לקו העונשין, הוא דייק ב-14 מ-18 זריקות.
וכל זה אחרי שהחמיץ את המשחק מול פורטלנד בגלל פציעה בקרסול, שלא נראה לה שום זכר. "אני מרגיש טוב, נחתי", אמר אנטטוקומפו, "ברור שזה נחמד לקלוע 50 נקודות, אתה תמיד זוכר את זה, אבל אכפת לי יותר מהניצחון. אני פה בשביל לנצח משחקים". ג'ורדן נוורה הוסיף: "זה מיוחד לראות אותו מקרוב. מה שבאמת משוגע בכל זה, זה שהוא גורם לזה להיראות כל כך קל. הסתכלתי עליו כשהוא הגיע ל-50 נקודות, הקהל עודד אותו והוא בקטע של 'אני בקושי מזיע פה'".

בוסטון איבדה את סמארט

לילה לא רע היה גם לבוסטון שהתעללה בפילדלפיה עם 87:135 מופרע - הניצחון התשיעי ברציפות של הסלטיקס, שרשמו שיא מועדון עם 25 שלשות (מ-45 ניסיונות, 55.6%). זה היה הניצחון בהפרש הגדול בהיסטוריה של בוסטון על פילדלפיה (והן נפגשו 457 פעמים), שהפסידה עד היום רק שש פעמים בהפרש גדול יותר מהתבוסה הזו בפער של 48 נקודות.
"הם היו טובים יותר בכל דבר - המאמנים, השחקנים, ואם הייתה עוד קטגוריה אז הם היו טובים יותר גם בה", אמר מאמן הסיקסרס, דוק ריברס, שג'יימס הארדן עדיין לא עמד לרשותו. "פשוט שיחקנו טוב יותר, היינו מוכנים מהרגע הראשון", אמר ג'ייסון טייטום שקלע 28 נקודות וקלט 12 ריבאונדים. "אני אוהב את מה שאנחנו עושים", הוסיף מאמן בוסטון, אימה יודוקה. עם זאת, היו גם חדשות רעות עבור הסלטיקס כשמרכוס סמארט נפצע ברבע השני וסובל ממתיחה בקרסול של רגל ימין.
שיא הטכנלוגיה: הפרסומת החדשה של לברון